بیت کوین جای خود را به بایننس کوین واگذار کرد/ بایننس کوین رمزارز شماره یک سال ۲۰۱۹

به گزارش بلومبرگ:

در روزهای پایانی سال ۲۰۱۹، پلتفرم خبری بلومبرگ اعلام کرد که BNB تا ۱۵۰% رشد کرده‌است و قیمت آن از ۶ دلار به ۱۵.۶۹ دلار در زمان انتشار این خبر رسیده است. اگرچه بیتکوین قیمت خود را به دو برابر رسانیده است، اما برای تکیه زدن به جایگاه نخست، کافی نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، پلتفرم خبری بلومبرگ به تازگی رتبه‎بندی ارزهای رمزپایه خود را برای سال ۲۰۱۹ منتشر کرده است که بیت کوین در رتبه دوم این لیست قرار دارد.

در رتبه بندی CCID چین، بیت کوین با دو پله صعود، اکنون رتبه ۹ را به خود اختصاص داده است.

بیت کوین یکی از بهترین رمزارز ها از نظر عملکرد در سال ۲۰۱۹ بوده است. این رمزارز توانسته از شاخص سهام S&P 500 هم بهتر عمل کند. اگرچه از نظر شرایط قیمتی ماه‎های سختی داشته است، اما به نظر میرسد که این روند در حال تغییر است. اگرچه بیت کوین طی چند روز گذشته در تراز ۷۵۰۰ دلار ثابت نگه داشته شده است. با وجود این، هنوز از احتمال امکان رشد و افزایشش کاسته نشده است.

بیت کوین جای خود را به بایننس کوین واگذار کرد

بلومبرگ رده‌بندی خود برای سال ۲۰۱۹ را از منظر عملکرد منتشر کرد. براساس این رده‌بندی، عملکرد بیتکوین قابل‌توجه بوده‌است. با این حال، بایننس کوین (BNB) رتبه اول را از نظر عملکرد به خود اختصاص داد.

در روزهای پایا نی سال ۲۰۱۹، پلتفرم خبری بلومبرگ اعلام کرد که BNB تا ۱۵۰% رشد کرده‌است و قیمت آن از ۶ دلار به ۱۵.۶۹ دلار در زمان انتشار این خبر رسیده است. اگرچه بیتکوین قیمت خود را به دو برابر رسانیده است، اما برای تکیه زدن به جایگاه نخست، کافی نبوده است.

سایر آلتکوین‎ها، همانگونه که خبر مربوط به رتبه‎بندی اعلام میکند، زیانده بوده و یا بسیار کمتر از سال‎های گذشته رشد کرده‎اند. با این حال، BNB قادر به ثبت رشد گسترده‎ای بود که این رشد را مطمئناً میتوان به موفقیت صرافی بایننس نسبت داد. طی چند ماه گذشته، صرافی بایننس به سرعت گسترش یافته است.

با این وجود، صرافی بایننس، سالی همراه با برخی از جنجال‎ها را پشت سر گذاشته است. همانطورکه CNF گزارش داد، مدیرعامل شرکت بایننس ژانگ پنگ ژائو اتهامات مربوط به حمله به دفاتر بایننس در چین را تکذیب کرد. علاوه بر این، بایننس در ماه مه یکی از بزرگترین هک های تاریخ بیت کوین را متحمل شد. با این حال، هر دو رویداد بر عملکرد BNB تأثیر نگذاشت.

بلومبرگ مدعی است آنچه که سبب اقتدار در ماندن BNB میباشد عبارت است از سوزاندن بخشی از توکن های BNB که بسته به حجم معاملات در پایا ن هر سه ماه اتفاق می افتد.

از سوی دیگر، وزارت صنعت و فناوری چین (CCID) گزارش خود را در مورد ۱۵ پروژه موفق رمزارز ها منتشر کرد. در این رده بندی، مقام اول توسط EOS اشغال شده و پس از آن اتریوم و ترون قرار دارند. بیت کوین توانست خود را در ۱۰ رمزارز بالای جدول قرار دهد و به موقعیت شماره ۹ برسد. در رده‎بندی قبلی CCID، بیت کوین در جایگاه یازدهم قرار داشت.

 

منبع: crypto-news-flash

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  −  56  =