حضور پررنگ بانک ملت، به‌پرداخت ملت و هلدینگ فناوری این بانک در ITE 2019

بانک ملت، به‌پرداخت ملت و هلدینگ فناوری این بانک، ضمن حمایت از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، حضوری پررنگ در این رویداد خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بانک ملت یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فناورانه کشور را در اختیار دارد. برپایی نخستین شرکت تخصصی فناوری اطلاعات توسط این بانک، به بیش از دو دهه قبل بازمی‌گردد.

بانک ملت پس از آن، در سال ۱۳۹۳ گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، را تشکیل داد. برخی شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ عبارتند از: به‌پرداخت ملت، زیرساخت امن خدمات تراکنشی، مهندسی نرم‌افزار شقایق و مهندسی سیستم یاس ارغوانی.

شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام) با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیک ی فعالیت خود را از سال 1384 به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک ی، با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد. این شرکت پس از تشکیل شاپرک در سال 1391 نیز مجوزهای لازم برای ادامه فعالیت را از شرکت مذکور اخذ کرده است.

به پرداخت ملت، مسئولیت ایجاد و پشتیبانی شبکه پایا نه‌های فروش و دیگر ابزارهای پرداخت با هدف گسترش نظام پرداخت الکترونیک به شبکه بانکی و بازارهای مالی کشور را بر عهده دارد. این شرکت خدماتی همچون دستگاه کارت‌خوان، درگاه پرداخت اینترنتی، سکه (سامانه کیف همراه)، پایا نه پرداخت بهای سوخت، کیوسک (پایانه غیر نقدی)، سامانه پاسخ صوتی، رمز کارگشا (#741*) و پایا نه‌های خودپرداز را ارائه می‌کند.

بانک ملت، به‌پرداخت ملت و هلدینگ فناوری این بانک، برای نمایش آخرین خدمات و محصولات فناورانه خود به ITE 2019 می‌آیند.

مرکز فابا ، پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران را 28 تا 30 آبان سال جاری در «نمایشگاه گفت‌وگو»، برگزار می‌‌کند.

 

منبع: ستاد خبری رویداد ITE

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  −    =  8