امارات مسابقه توسعه نرم افزارهای بلاک چینی برگزار می کند

وزارت توسعه جامعه امارات متحده عربی برای برنده مسابقه‌ توسعه نرم افزارهای بلاک چینی، در جایگاه اول ۳۰ هزار درهم (معادل ۸۲۰۰ دلار)، جایگاه دوم ۲۰ هزار درهم (۵۴۰۰ دلار) و جایگاه سوم ۱۰ هزار درهم (۲۷۰۰ دلار) اهدا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، رقابت «Social Blockathon» با جایزه کلی ۱۶۳۰۰ دلار ی برای تشویق توسعه اپلیکیشن های بلاک چین ی برای آموزش، مسائل اجتماعی و اهداف تفریحی برگزار خواهد شد.

ارسال درخواست برای شرکت در این مسابقه تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۰ امکان پذیر خواهد بود و از برنامه نویسان، طراحان گرافیک و طراحان رابط کاربری برای رقابت در «Social Blockathon» دعوت به عمل آمده است. به برنده جایگاه اول این رقابت ۳۰ هزار درهم (معادل ۸۲۰۰ دلار )، جایگاه دوم ۲۰ هزار درهم (۵۴۰۰ دلار ) و جایگاه سوم ۱۰ هزار درهم (۲۷۰۰ دلار ) اهدا خواهد شد.

داوطلبان باید در مدت محدود مسابقه نرم افزار طراحی کنند و مجاز به استفاده از اپلیکیشن ‌های از پیش طراحی شده نیستند. وزارت توسعه جامعه امارات متحده عربی برای دستیابی به چشم انداز ۲۰۲۱ امارات در مورد توسعه اجتماعی و اقتصادی در تلاش است تا ابتکارات بلاک چین ی را گسترش دهد.

 

منبع: coiniran

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  −    =  45