پادشاه ارزهای دیجیتال به زیر ۱۱۰۰۰ دلار سقوط کرد

ترامپ بازار بیت کوین را بهم ریخت؛

قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال روز گذشته از محدوده ۱۱,۳۰۰ دلار با کاهش بیش از ۷ درصدی مواجه شد و به سطوح ۱۰,۶۰۰ دلار رسید. اتریوم و ریپل (XRP) هم هرکدام کمی کاهش قیمت را تجربه کردند.بسیاری از تحلیلگران، یکی از دلایل اصلی این سقوط را کاهش فشار جنگ تجاری آمریکا و چین می‌دانند که باعث شد قیمت نفت افزایش یابد و قیمت طلا و بیت کوین سقوط کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، قیمت بیت کوین که از روز گذشته سیر نزولی شدیدی را در پیش گرفته است، به زیر ۱۱,۰۰۰ دلار سقوط کرد و هم‌اکنون که در حال نگارش این خبر هستیم، هر واحد از آن با قیمت ۱۰,۶۴۴ دلار معامله می‌شود. اغلب ارزهای دیجیتال دیگر هم با کاهش قیمت محسوسی مواجه شدند.

قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال روز گذشته از محدوده ۱۱,۳۰۰ دلار با کاهش بیش از ۷ درصدی مواجه شد و به سطوح ۱۰,۶۰۰ دلار رسید. اتریوم و ریپل (XRP) هم هرکدام کمی کاهش قیمت را تجربه کردند.

در حالی که بیشتر بازار در وضعیت قرمز به سر می‌برد، برخی از دارایی‌های دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش قیمت روبرو بوده‌اند. در میان ۲۰ ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین کش با ۶ درصد افزایش قیمت روزانه، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد.

وضعیت ده ارز دیجیتال برتر بازار – ۲۳ مرداد ۹۸

بسیاری از تحلیلگران، یکی از دلایل اصلی این سقوط را کاهش فشار جنگ تجاری آمریکا و چین می‌دانند که باعث شد قیمت نفت افزایش یابد و قیمت طلا و بیت کوین سقوط کند.

دولت ترامپ روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد که اعمال تعرفه‌های جدید بر برخی از کالاهای چینی را تا دسامبر ۲۰۱۹ به تعویق می‌اندازد. این کالاها شامل لپ تاپ، گوشی تلفن همراه، اسباب بازی و پوشاک می‌شوند. قرار بود که تعرفه‌های جدید بر کالای چینی تا سپتامبر سال جاری میلادی عملیاتی شود.

به گفته تحلیل‌گران، طی روزهای اخیر افزایش تنش میان چین و آمریکا و وضعیت بد بازارهای این کشور باعث شده بود تا سرمایه‌گذاران میلی به فروش ارزهای دیجیتال خود نداشته باشند اما با کوتاه آمدن آمریکا و کاهش تنش، فشار فروش افزایش یافت و باعث سقوط بیت کوین شد.

طلا هم که این روزها از خود همبستگی زیادی با بیت کوین نشان داده است، پس از اعلام خبر به تعویق افتادن تعرفه‌های جدید، دچار سقوط قیمت شد. این در حالی است که بازارهای اوراق بهادار آمریکا پس از اعلام این خبر به خوبی احیا شدند.

 

 

 

 

منبع: ارز دیجیتال

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  45  =