رشد ۴۰ درصدی کاربران چهار خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین

در پایان آذر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل:

همزمان با آغاز دهه نوین شکوفایی تعداد کاربران چهار خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین در پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش یافت. کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان آذرماه سال جاری از مرز یک میلیون و 700 هزار کاربر گذشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک اقتصادنوین در کنار توسعه کیفی خدمات افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی را در دستور کار داشته، به عنوان مثال خدمت اینترنت بانک اقتصادنوین در حال حاضر انواع خدمات متنوع در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از جمله این خدمات می توان به اعلام موجودی، مشاهده صورت‌حساب، افتتاح حساب، انتقال وجه داخلی (عادی، مستمر و گروهی)، انتقال وجه کارت به کارت (داخلی و شتابی)، انتقال وجه بین بانکی ساتنا، انتقال وجه بین بانکی پایا (عادی و دسته‌ای)، مشاهده تسهیلات اعطایی و پرداخت اقساط، مدیریت کارت (مشاهده، انسداد، انتقال وجه و پرداخت قبض)، مدیریت چک (درخواست، ثبت مبلغ و انسداد)، گزارشات متنوع، پشتیبانی از حساب‌های ارزی و قابلیت ارایه خدمت به چند زبان اشاره کرد.

لازم به ذکر است در نسخه جدید اینترنت بانک اقتصادنوین کیبورد مجازی ایجاد شده که این کیبورد ضریب امنیت تراکنش‌های این خدمت را در حد استانداردهای بین‌الملی قرار داده است ضمن اینکه در نسخه جدید اینترنت بانک اقتصادنوین چهار حالت رمز عبور طراحی شده است. ضمن اینکه در راستای ایجاد امنیت بیشتر، در نسخه جدید اینترنت بانک اقتصادنوین ثبت رمز دوم برای انتقال وجه الزامی است.

عملکرد فوق العاده اینترنت بانک اقتصادنوین موجب شد که هیات داوری پنجمین کنفرانس بین‌المللی بانکداری الکترونیکی خدمت اینترنت بانک اقتصادنوین را به عنوان برترین خدمت بانکی در این بخش در کشور معرفی کند.

مشتریان اینترنت بانک اقتصادنوین برای آگاهی از جزییات خدمات قابل ارایه این خدمت و چگونگی استفاده از این خدمات می‌توانند به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.enbank.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  56