محدودیت خدمات بایننس به افراد و شرکت‌های مستقر در ایالات‌متحده

صرافی ارزدیجیتال بایننس در روز ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) اعلام کرد که شرایط استفاده از خدمات خود را به روزرسانی می کند که به طور قابل توجهی شامل محدودیت خدمات به افراد و شرکت‌های مستقر در ایالات‌متحده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این محدودیت پس از اخبار دیروز مبنی بر اینکه این شرکت در حال راه‌اندازی یک پلتفرم منظم و رمزگذاری کاملا جداگانه برای بازار ایالات متحده است ، منتشر شد.

اطلاعیه صرافی بایننس در خصوص جدول زمانی برای شرایط جدید بشرح زیر می باشد:

    پس از ۹۰ روز موثر در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۹ ، کاربرانی که مطابق با شرایط استفاده از خدمات صرافی بایننس نیستند، همچنان به کیف پول و وجوه خود دسترسی دارند، اما دیگر قادر به انجام معاملات یا سپرده گذاری در Binance.com نخواهند بود.

محدودیت های صرافی بایننس

در حالی که استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) می‌تواند به کاربران آمریکایی اجازه عبور از محدودیت‌های جدید را بدهد، برداشت برای کاربران تایید نشده در هر ۲۴ ساعت تا سقف ۲ بیت کوین به ارزش ۱۶,۴۸۲ دلار است. برای مبالغ بیشتر، کاربران باید شواهدی را ارائه دهند که مشخص شود آنها با شرایط استفاده از پلت فرم همخوانی دارند.

پس از عدم ارائه‌ خدمات معامله از سوی صرافی بایننس، دسترسی تریدرهای آمریکایی به بسیاری از ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر نخواهد بود.

محدود کردن دسترسی کاربران آمریکایی به خدمات صرافی بایننس، ارزش توکن این صرافی را به مقدار قابل توجهی کاهش داده است. روز گذشته چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس در یک توئیت در مورد این موضوع و ساختار جدید اعلام کرد:

    تحمل برخی دردهای کوتاه مدت، شاید برای منافع بلندمدت ضروری باشد. ما همواره تلاش خواهیم کرد تا این دردهای کوتاه مدت را به منافع بلند مدت تبدیل کنیم.

در اوایل ماه جاری گزارش شد که صرافی بایننس دسترسی به وب سایت خود را برای کاربران در ۲۹ کشور از جمله ایالات متحده آمریکا محدود کرده است. همچنین این صرافی اعلام کرد که در حال صدور سکه های پایدار خود با ارزهای مختلف فیات به استثنای دلار آمریکا است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  4