مرورگر بلاکچین Brave ابزارهای رمزنگاری را برای کاربران توئیتر آزمایش می کند

مرورگر بلاکچین Brave در یک توئیت در روز ۲۳ ماه می اعلام کرد که این جستجوگر در حال آزمودن یک عملکرد جدید در پلتفرم شبکه ارتباط جمعی توئیتر در نسخه شبانه خود است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این پست نشان می‌دهد که کاربران Brave Nightly – در نسخه آزمایشی و توسعه یافته این مرورگر مبتنی بر فناوری بلاک چین که تبلیغات و trackers وب سایت ها را مسدود می‌کند – به ویژگی جدید این مرورگر در ارسال توئیت ها یعنی برنامه پاداش Brave دسترسی خواهند داشت.

این ویژگی برای اعطای پاداش به سازندگان محتوا با توکن های دیجیتالی بومی Brave، یعنی (basic attention tokens (BAT طراحی شده‌است.

اعلامیه مربوطه در وب سایت این پروژه یک توضیح مفصل از ویژگی ذکر شده ارائه می‌کند:

” زمانی که شما از توئیتر در مرورگر Brave نسخه دسکتاپ بازدید می‌کنید، یک دکمه ویژه در هر توئیت خواهید دید. بر روی دکمه مورد نظر کلیک کنید تا یک نکته را به طور مستقیم به مولف آن توئیت ارسال کنید. این نکات فورا ارسال می‌شوند و ظرف چند دقیقه در حساب Brave شان پاداش‌هایی ظاهر می‌شوند.”

برنامه Brave Rewards همچنین به کاربران این اجازه را می‌دهد که در حین تماشای ویدیوهای خود، سازندگان این نکات را در وب سایت به اشتراک بگذارند.

در اواخر ماه آوریل، این مرورگر بخش تبلیغات خود را راه‌اندازی کرد که شامل گزینه‌ای برای کاربران است که آنها را قادر به کسب پاداش بخاطر تماشا کردن تبلیغات می‌کند.

این گزینه به کاربران این مرورگر اجازه می‌دهد تا ۷۰ درصد از سهام تبلیغ را به عنوان پاداش توجه خود به شکل BAT دریافت کنند.

برنامه تبلیغات مذکور این امر را تضمین می‌کند که برندها با افرادی ارتباط دارند که به تبلیغات، حذف هزینه‌ها و خطرات مربوط به حریم خصوصی، امنیت و تقلب علاقه دارند.

همان طور که در ماه دسامبر گذشته گزارش شد، Brave به عنوان مرورگر پیش‌فرض شرکت سازنده تلفن هوشمند HTC شد و گزارش‌ها حاکی از آن است که روی اولین تلفن همراه بومی بلاک چین با پشتیبانی از شبکه‌های بلاکچینی، از جمله شبکه‌های بیت کوین و اتریوم نصب خواهد شد.

براساس گزارش سایت CoinMarketCap، در زمان نگارش خبر، BAT با ۰٫۳۴۷ دلار معامله می شود.

سرمایه‌گذاری در بازار جاری این توکن در حدود ۴۳۹ میلیون دلار است در حالی که حجم مبادلات تجاری روزانه آن در حدود ۵۳٫۶ میلیون دلار است.

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  −    =  11