دولت آلمان استراتژی بلاک چین خود را در اواسط سال ۲۰۱۹ معرفی می کند

هیات اصلی اجرایی دولت آلمان، کابینه آلمان، اعلام کرده‌است که استراتژی بلاک چین این کشور تا اواسط سال ۲۰۱۹ مورد معرفی قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این کابینه در روز ۲۶ فوریه به دنبال درخواست اطلاعاتی نمایندگان پارلمان در Bundestag، درباره توسعه فناوری فین تک در این کشور اظهار نظر کرد.

این سند نشان می‌دهد که جزییات فناوری fintech در حال حاضر در پنج کشور عضو اتحادیه اروپا وجود دارد: دانمارک، لیتوانی، هلند، لهستان و بریتانیا.

این کابینه اعلام کرده‌است که پیش از معرفی استراتژی بلاک چین، یک فرآیند مشاوره آنلاین را انجام خواهند داد.

در این کابینه، وزارت دارایی و وزارت امور اقتصادی و انرژی در حال آماده‌سازی این استراتژی هستند و انتظار می‌رود که دیگر وزارتخانه‌های مرتبط در یک زمان دیگر در این استراتژی نقش داشته باشند.

در اوایل این ماه، رویترز گزارش داد که دولت آلمان در حال حاضر با شرکت‌ها و گروه‌های صنعتی در حال مشاوره اسن که می‌توانند در توسعه فناوری بلاک چین این کشور به سهام داران آن تبدیل شوند.

براساس این گزارش، از سازمان‌های بی‌نام و نامشخص برای ارائه مشاوره ها دعوت به عمل آمده است.

این گزارش همچنین منابع نامشخص دولت را نقل می‌کند که می‌گویند مشخص نیست که آیا این توصیه‌ها در آینده نزدیک به مقررات تبدیل خواهند شد یا خیر، اما در حال حاضر به دنبال نتایج واقعی آن هستند.

در پایان ماه ژانویه، دومین بورس بزرگ سهام آلمان، گروه Boerse Stuttgart، به طور رسمی نرم افزار رمزنگاری تجاری Bison خود را راه اندازی کرد که تجارت آزاد رایگان روی بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC) و ریپل (XRP) را امکان پذیر می سازد.

در ماه ژانویه، بازار بورس اوراق بهادار جهانی Deutsche Boerse گفت که این مسئله پیشرفت قابل‌توجهی را بر روی پلتفرم اعطای وام اوراق بهادار مبتنی بر بلاکچین انجام می‌دهد.

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄  3  =