بیش از ۶۰ درصد از مدیران ارشد کسب‌وکارها درک ضعیفی از فناوری بلاک چین دارند

در یک نظرسنجی از سرمایه گذاران حقوقی و سازمانی از سوی شورای تجارت جهانی بلاک چین (GBBC)، تعداد ۶۳ درصد پاسخ دهندگان معتقدند که مدیران ارشد کسب‌وکارها درک ضعیفی از فناوری بلاک چین دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در ماه دسامبر و ژانویه شرکت تحقیقات بازار PollRight با ۷۱ سرمایه گذاران نهادی، از جمله سرمایه خصوصی، صندوق‌های تامینی و صندوق‌های بازنشستگی به نمایندگی از شورای GBBC، برای یک ارتباط تجاری با اکوسیستم بلاک چین مصاحبه کرد.

در حالی که اکثر پاسخ دهندگان بر این باورند که مدیران ارشد کسب‌وکار بلاکچین را درک نمی‌کنند، ۳۰ درصد دانش خود را از این فن‌آوری نوظهور به عنوان “میانگین” در نظر می‌گیرند.

۷ درصد باقیمانده درک مدیران اجرایی ارشد از بلاک چین را “خوب” توصیف کردند.

علاوه بر این، ۷۶ درصد پاسخ دهندگان ادعا می‌کنند که احساس نمی‌کنند مدیران ارشد کسب‌وکار در شرکت‌های بزرگ متعهد به فناوری بلاک چین هستند، اما انتظار دارند که هزینه‌های جهانی در تکنولوژی بلاک چین در سال ۲۰۱۹ به ۱۰۸ درصد افزایش یابد.

۳۳ درصد پاسخ دهندگان معتقدند که در دو سال آینده، برنامه های کاربردی بلاک چین در خدمات مالی و بانکداری به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

شرکت کنندگان در این نظرسنجی، هویت دیجیتال و بهداشت را به عنوان حوزه‌هایی که به طور قابل‌توجهی تحت‌تاثیر این فن‌آوری قرار خواهند گرفت، نامگذاری کرده‌اند.

منبع : Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄    =  4