تنديس مجموعه ارزش آفرين به ”بهسازان فردا” اعطا شد

همزمان با برگزاری جشنواره «حاتم»

تندیس ارزش آفرینی و حمايت از توليد ملی در حوزه فناوری اطلاعات به گروه بهسازان فردا اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا، در جشنواره حمایت از تولید ملی «حاتم»که  با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، از هلدینگ بهسازان فردا به عنوان مجموعه ارزش آفرین قدردانی شد.

مجموعه بهسازان فردا با مدیریت دکتر علی حکیم جوادی از مدیران با سابقه حوزه فناوری اطلاعات، با 9 شرکت زیرمجموعه به عنوان بزرگترين هلدينگ فناوری اطلاعات در حوزه بانکداری و پرداخت و شرکت پيشرو در صنعت آی تی( IT) فعالیت می کند و مقام اول خاورميانه و رتبه شانزدهم جهان از نظر تعداد تراکنش‌های پرداخت کارتی را در اختیار دارد.

 این هلدینگ همچنین تاکنون اجرای طرح‌های بزرگ ملی مانند سامانه تدارکات الکترونيکی دولت(ستاد)، توسعه سامانه يکپارچه و متمرکز بانکداری، سوييچ پرداخت توسط متخصصين داخلی و ….. را نیز بر عهده داشته است.

جشنواره حاتم به عنوان ششمین گردهمایی بزرگ مسئولان دولت و مدیران بنگاه های برتر اقتصاد ایران با حضور  مدیران برندهای برگزیده صنعت و اقتصاد ایران از استان‌های مختلف کشور و با مشارکت دولت و مجلس شورای اسلامی در محل سالن همایش های بین المللی صداوسیما با تمرکز بر محور ارزیابی نقش،‌ جایگاه و توانمندی های بالقوه و بالفعل سازمان های ملی و نیز بنگاه‌های اقتصادی ایرانی در افزایش تولید ناخالص داخلی نسبت به معرفی و تجلیل از مدیران ارزش آفرین کشور در بخش های خصوصی و دولتی برگزار شد.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  −    =  22