سرمایه خود را از بایننس خارج کنید

هشدار صرافی بایننس به کاربران ایرانی:

بایننس (binance) اعلام کرد تمام کسانیکه اکانت های احراز هویت شده با هویت ایرانی دارند، حق ترید و واریز نخواهند داشت و به کاربران اجازه داده تا حساب های خود را خالی کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شنیده‌ها حاکی از آن است که صرافی بایننس بار دیگر به کاربران ایرانی برای خروج سرمایه‌هایشان از این صرافی هشدار داده است.

با استناد به گزارش‌های قبلی و به گفته کاربران ایرانی که در گذشته از سوی این صرافی ایمیلی مبنی بر خروج سرمایه‌هایشان دریافت کرده بودند، بایننس در اقدامی دیگر کاربران احراز هویت شده را به صفحه برداشت دارایی هدایت کرده است.

بایننس، بزرگترین صرافی حال حاضر دنیا از جهت حجم معاملاتی است که در ایران طرفداران زیادی داشت. این موضوع در مدت اخیر کمی تغییر کرد. قبل از محدود شدن یا بستن حساب ها از طرف بایننس، این اکسچنج در اوایل خرداد ماه نام ایران را لیست کشورهای مجاز به فعالیت خارج کرد و مدتی بعد هم از طرف ایران فیلتر شد و نگرانی ها اغاز شد. بعد از این اتفاق کاربران همچنان می توانستند در این اکسچنج فعالیت کنند، اما با توجه به تجربه تلخی که در ارتباط با صرافی بیترکس برای همه به وجود آمده بود، بسیاری همان زمان پول خود را خارج کردند.

هشدارهای لازم به همه کاربران داده شد تا کسی از این صرافی به عنوان کیف پول استفاده نکند و بیشتر ایرانیان فقط برای ترید از این صرافی استفاده می کردند. تا اینکه بایننس در نهایت موضع خود را کاملا مشخص کرد و از دیشب تمام واریزها کاملا بسته شده و کاربران فقط حق برداشت دارند.

اقدامات بایننس علیه ایران در ابتدا با اضافه کردن نام آن به لیست کشورهای تحت تحریم که سرویس‌دهی به آن‌ها انجام نمی‌شود، صورت گرفت. شایان ذکر است که بایننس در ادامه به سرعت نام کشورهای ذکر شده را به عبارت «کشورهای مشخص» در بخش شرایط استفاده این صرافی تغییر داد.

این صرافی در اقدام بعدی نام ایران را از لیست کشورهای پذیرنده مدارک احراز هویت که برای ارتقای حساب کاربری در بایننس انجام می‌شود، حذف کرده و پشتیبان‌های این صرافی در جواب کاربران ایرانی سردرگم از این اقدام اظهار داشتند که اگر جزء کشورهای تحت تحریم ذکر شده هستید، به سرعت دارایی‌های خود را از این صرافی خارج کنید.

آخرین اقدام این صرافی که توسط برخی کاربران ایرانی هنگام ورود به صرافی مشاهده شد، مواجهه با پیغامی بود که عدم امکان سرویس‌دهی به آن‌ها را نشان داده و کاربران را به صفحه برداشت هدایت می‌کرد.

کاربران ایرانی پیش از این تجربه‌ تلخ دیگری از جمله بلوکه شدن سرمایه‌هایشان در صرافی بیترکس را داشته‌اند.

صرافی بایننس هنوز هیچ واکنشی نسبت به این اقدام از خود نشان نداده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −    =  62