بخشودگی ۶ درصدی جرایم معوقات در بانک مسکن

مدیر امور حقوقی بانک مسکن اعلام کرد که طرح انتقال اسناد مالکیت وکالتی در رهن این بانک به شرط نداشتن بدهی معوق و همچنین طرح بخشودگی 6 درصد جریمه تاخیر در صورت تسویه اقساط معوق تا 22 بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اکبر خطیبی افزود: آن دسته از مشتریان بانک مسکن که به صورت وکالتی نسبت به خرید واحد مسکونی در رهن این بانک اقدام کرده اند به شرط نداشتن مانده بدهی معوق می توانند نسبت به انتقال اسناد مالکیت در رهن بانک به نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین مشتریانی که از تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده و دارای بدهی معوق هستند تا 22 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند با تسویه کامل بدهی معوق خود از 6 درصد بخشودگی جرایم تاخیر برخوردار شوند.

مدیر امور حقوقی بانک مسکن با اشاره به اجرای این طرح از 24 شهریورماه سال جاری تصریح کرد: با اجرای طرح بخشودگی 6 درصد جریمه تاخیر در صورت تسویه اقساط معوق ، تا کنون بیش از 70 هزار نفر ازمشتریان با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به تسویه بدهی معوق خود اقدام کرده واز مزایای این طرح بهره مند شده اند.

خطیبی افزود: هدف از اجرای این طرح، تعیین تکلیف وضعیت پرونده های اسناد مالکیت وکالتی، وصول اقساط معوق به منظور تسهیل و ایجاد امکان اعطای تسهیلات به دیگر اقشار مردم ومتقاضیان ودر نهایت با هدف افزایش رضایت هر چه بیشتر مشتریان بانک مسکن است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  +    =  36