سقوط آزاد طلا به ۱۵۹۵ دلار /پیش بینی آینده فلز زرد

طلا با شرایطی که به آن دچار شده است سرانجام به علت شکست طرح رهبران اروپایی و همچنین ترس سرمایه داران از کاهش نقدینگی با فروشی سنگین از سوی سرمایه داران مواجه شد و در نتیجه این امر سقوط مجددی را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بر اساس گزارش طلا به نقل از  fastmarketsLtd  طلا در تحویل فوری با از دست دادن 66 دلار و سی سنت با پایین تر از 1600 دلار کاهش یافت و به 1595 دلار در هر اونس در بازارهای مبادلاتی کامکس در نیویورک رسید.

این موضوع در حالی رقم خورده است که بسیاری از رستوران های آمریکایی شاهد خالی شدن از مراجعه کننده شده اند و زمانی که شما می خواهید با آنها صحبت کنید تنها به یک جواب خواهید رسید که :دیگر وقت این است که به خانه هایمان برویم و منتظر پرستار باشیم.

شاید بیشترین عاملی که باعث افزایش سطح فروش طلا شده است همان شرایط نا بسامان اقتصاد اروپا بوده است که از سویی دیگر هم باعث افزایش بهای دلار هم شده است. شاید می توان ادعا کرد که تقریبا دلار تبدیل به موقعیتی امن در جهت سرمایه گذاری شده است.

اگر شما از تاجرین در مورد کاهش طلا سوال کنید به این نتیجه خواهید رسید که به اعتقاد آنها رهبران اروپایی نتوانسته اند در اجرای طرحشان موفق عمل کنند و به همین دلیل با اعتمادی را با بالاترین سطح خود رسانده اند.

 در همین حال اسدی نیا نوشت:دیروز طلا تا 1560 دلار کاهش را تجربه کرد و یک روز تاریخی برای قیمت طلا رخ داد ولی واقعا چرا؟ پاسخ: افزایش شاخص دلار، کاهش نسبت یورو دلار به زیر 1.30، عدم چراغ سبز بانک مرکزی اروپا و امریکا برای سیاستهای انبساطی بیشتر، حراج افتضاح گونه دیروز اوراق قرضه ایتالیا و اسپانیا، گذر قیمت طلا از میانگین متحرک 200 روزه خود در قیمت 1617 دلار و در مطالب گذشته بارها صحبت از افزایش شاخص دلار کردم، سخنان جیم راجرز و دنیس گارتمن را یادآوری کردم و البته اهمیت شاخص دلار را متذکر شدم. به گزارش بینا،در این گزارشها سعی می شود یک تصویر نسبتا کاملی از اوضاع و احوال طلا ارائه شود تا مخاطب در فضایی روشن تر بتواند تصمیم گیری کند و فراموش نکنید که فقط خودتان می توانید برای سرمایه خود تصمیم درست اتخاذ کنید.

پیشنهاد:
پیشنهاد می شود دانش خود را از تحلیل قیمت طلا افزایش دهید و این بهترین نوع سرمایه گذاری است یعنی سرمایه گذاری بر روی خودتان. ببینید بازار طلا تا پایان عمر شما می تواند یک منبع درآمد جانبی برای شما باشد پس چرا برای کسب سود عجله کنیم؟ نخست دانش خود را تکمیل کرده و سر فرصت در کنار شغل اصلیمان از بازار طلا نیز کسب سود کنیم. هزاران سال است که طلا وسیله ایی است برای کسب سود و مطمئن باشید در آینده نیز چنین خواهد ماند. پس دانش خود را از تحلیل قیمت طلا در جهان و ایران افزایش دهیم.

اخبار مهم:
1- دیروز نیز در ذخایر صندوق طلای اسپایدر تغییری روی نداده است.
2- امروز حدود ساعت 5 بعد از ظهر به وقت تهران آمار بیکاری امریکا اعلام می گردد و چند ساعت بعد از آن آمار تولید. پیشبینی می شود هر 2 این آمار مثبت اعلام شوند که این به سود طلا نیست.
3- نوریل روبینی اقتصاد دان برجسته و ایرانی الاصل دانشگاه نیویورک در پیامی تمسخر آمیز در توییتر نوشته: پس طلای 2000 دلار چه شد؟؟

سناریوی تحلیل تکنیکال طلا:
دیدیم که دوباره شاخص دلار و موینگ اورج 200 روزه کار دست طلا دادند و حالا بیشتر تحلیلگران عدد 1532 دلار را که مساویست با 0٪ فیبوناچی نهایت اصلاح و کاهش قیمت می دانند. آر اس آی چارت در طی 3 سال گذشته برای نخستین بار به 27 رسید و این می تواند نوید بخش پایان موقتی بر کاهش قیمت باشد زیرا نشان می دهد قیمت بیش فروش شده و نیاز به بر گشت قیمتی دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  ⁄  19  =