همکاری ژاپن و استرالیا در زمینه فین تک

اختصاصی

JFSA، آژانس خدمات مالی ژاپن و ASIC، کمیسیون سرمایه گذاری و اوراق بهادار استرالیا برای ارتقای سطح نواوری در خدمات مالی ژاپن و استرالیا با یکدیگر همکاری می کنند

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری بانکداری الکترونیک، JFSA، آژانس خدمات مالی ژاپن و  ASIC، کمیسیون سرمایه گذاری و اوراق بهادار استرالیا برای ارتقای سطح نواوری در خدمات مالی ژاپن و استرالیا با یکدیگر همکاری می کنند.
هر دو سازمان چارچوب اشتراک اطلاعات را با اتمام رسانده اند و از شرکتهای فین تک برای ورود به بازار یکدیگر حمایت می کنند.

به گفته سخنگوی کمیسیون سرمایه گذاری و اوراق بهادار استرالیا، این چارچوب بازار بزرگی را برای فین تک استرالیا به ارمغان خواهد آورد.
وی تاکید کرد: اقتصاد ژاپن سومین اقتصاد بزرگ دنیاست؛ با خدماتی مانند خدمات مالی – حسابداری که سه چهارم GDP  این کشور را تشکیل می دهد. این چارچوب  ژآپن و استرالیا را قادر می سازد تا توسط مرکز نوآوری کمیسیون سرمایه گذاری و اوراق بهادار استرالیا و مرکز پشتیبانی آژانس خدمات مالی ژاپن از شرکتهای فین تک حمایت کنند. این چارچوب همچنین نحوه اشتراک گذاری اطلاعات بین این دو سازمان را نیز مشخص می کند.

روال قانونی
هر دوی این سازمانها قراردادهایی را در هر دو کشور انعقاد کرده اند.
همچنین در ماه جاری، قراردادی مبنی بر همکاری کمیسیون آتی اوراق بهادار هنگ کنگ با کمیسیون سرمایه گذاری و اوراق بهادار استرالیا جهت ایجاد نوآوری در شرکتهای فین تک منعقد شد.
آژانس خدمات مالی همچنین قراردادهایی با سنگاپور و انگلیس امضا کرده است.

پایان پیام

مترجم شکوفه برزگر ملکی
منبع www.bankingtech.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1