مسابقه طراحی بهترین شعار برای کارت های اعتباری بانک ملی

روابط عمومی شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا- یکی از عناصر مهم در معرفی و برندسازی شرکت‌ها و سازمان‌ها، شعار آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شعار تبلیغاتی بیانگر جهتگیری استراتژیک و ارزش های بنیادین مورد ادعای سازمان است. البته شعار تبلیغاتی با روشن کردن مسیر پیش روی شرکت‌ها و سازمان‌ها، کمک زیادی به متمایز سازی کالاها و خدمات آنها می‌کند. البته به شرط آنکه هوشمندانه و آگاهانه انتخاب شوند از این رو با توجه به پیشرفت کار شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا، این نیاز احساس می‌شود که از این به بعد باید با شعار مناسبی که بتواند مردم را به سمت خود در یک نگاه جلب کند پیش رویم.

به همین منظور روابط عمومی شرکت پیشگامان پویا در نظر دارد تا فراخوانی را تحت عنوان “طراحی شعار تبلیغاتی” ویژه این شرکت برگزار می‌نماید .

شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا، از علاقه مندان دعوت به عمل می آورد تا با توجه به نکات زیر در طراحی یک شعار مناسب و جذاب برای کارت های اعتباری همکاری نمایند و از جوایز در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارت های اعتباری و اطلاعات مسابقه می توانید به کانال تلگرامی کارت های اعتباری با آدرس ttps://telegram.me/ccbmi   مراجعه فرمایید.

برای ارسال شعار  ابتدا لازم است مختصری به تعاریف شعارهای تبلیغاتی پرداخته شود .
شعارهای تبلیغاتی (اسلوگان) به دو دسته موسسه¬ ای و محصولی تقسیم می¬‌گردد.
الف) – شعارهای موسسه¬ ای: به شعارهایی اطلاق می¬شود که برای کسب وجهه برای سازمان و ایجاد تصویری مثبت و معتبر ساخته می¬شوند. نمونه ای از این نوع شعار شعار بانک ملی ایران است که با عنوان اعتماد اجین شده است یعنی شعار هر جا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران می‌درخشد.
ب) – شعارهای محصولی: این شعارهای تبلیغاتی که با عنوان کپسول¬های تبلیغاتی نیز نامیده می¬شوند وجوه مثبت و خاص کالا یا خدماتی را که قرار است تبلیغ شود را به وضوح به تصویر می¬کشند. به عنوان مثال می توان به شعار یخچال امرسان اشاره کرد که شعار زیبا جادار و مطمئن است این شعار اگر چه تنها در سه کلمه خلاصه شده است اما همه آنچه را که مخاطب نیاز دارد از این محصول بشناسد را بیان می‌کند.
مهمترین نکته ای که شرکت کنندگان در ارسال این شعار باید به آن توجه داشته باشند این است که این شعار باید به نحوی باشد که مخاطب توده و ناآگاه از محصول را بتواند در یک نگاه کوتاه به خود جذب کند. به عنوان مثال یک شعار ساده این است که بدون پول، با اعتبار بانک ملی ایران خرید کنید. بنابراین این نکته مهمی است که سعی نمایید در انتخاب شعار بهترین لغات با قدرت اقناع و تبلیغ بالا را انتخاب نمایید. 
بر این اساس می¬توان گفت که یک شعار تبلیغاتی موثر باید ویژگی¬های اساسی زیر را دنبال کند:
– مزایای اصلی محصولات شرکت را برای مشتریان بالقوه بیان کند.
– متمایز¬کننده شرکت از رقبا باشد.
– در محدوده موانع قانونی، یک توضیح موجز، مستقیم، ساده و تحریک¬کننده بدهد.
– کنایه آمیز و جذاب باشد.
– شخصیتی متمایز را برای خود اقتباس کند که مناسب شخصیت و کیفیت شرکت و محصولات ساختمانی آن باشد.
– جایگاهی موثق و باورپذیر از محصول ارائه دهد.
– باعث شود که مشتری احساس خوبی پیدا کند.
– نیاز و خواسته را در مشتری ایجاد کند.
– سخت فراموش شود به عبارتی دیگر در خاطره ماندگار شود (چه آن را دوست داشته باشیم و چه از آن خوشمان نیاید)
زمان ارسال آثار: علاقه‌مندان می‌توانند شعار‌های منتخب خود را از 26 آبان ماه تا 12 آذر ماه به آدرس‌های اعلام شده در زیر ارسال نمایند.
نحوه ارسال آثار: این فرصت برای هر نفر در نظر گرفته شده است تا بتوانند دو شعار را در این مسابقه به واحد روابط عمومی ارائه دهند. شرکت کنندگان می توانند شعارها، نام و نام خانوادگی، شماره تماس خود را از طرق زیر به واحد روابط عمومی شرکت کارت های اعتباری بانک ملی ایران ارسال نمایند.
ارسال پیامک به شماره تلفن 09104269446
ارسال پیام در تلگرام با آیدی @bmiccir
ارسال ایمیل به آدرس: pr@bimcc.ir
جوایز :
نفر اول: کارت هدیه 700 هزار تومانی
نفر دوم: کارت هدیه 500 هزار تومانی
نفر سوم تا دهم: کارت هدیه 100 هزار تومانی
      منتظر پیام های شما هستیم.  
واحد روابط عمومی و تبلیغات
شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  +    =  78