گلايه از پايان زودهنگام بسته‌هاي اينترنتي

در ميان مشتركان بسته‌هاي اينترنتي موبايل افراد مختلف از پايان زودهنگام بسته‌هاي خود گله‌مندند، موضوعي كه طي سال‌هاي گذشته نيز به كرات تكرار شده و حال با ارتقاي شبكه اپراتورها بيشتر به نظر مي‌رسند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اكنون با اجراي طرح ترابردپذيري شماره‌هاي تلفن همراه براي مشتركان امكاني ايجاد شده تا با حفظ شماره خود بتوانند اپراتور ارايه‌دهنده خدمات‌شان را تغيير دهند.

 در اين ميان افراد مختلفي به دليل وضعيت ارايه خدمات ديتاي اپراتورها تصميم به جابه‌جايي گرفته و اين‌گونه اعلام مي‌كنند كه پايان زودهنگام بسته‌هاي اينترنتي آنها را كلافه كرده است.

 البته اين مشكل تقريبا در ميان مشتركان تمام اپراتورها به چشم مي‌خورد و معمولا مسوولان اپراتورها ارتقاي شبكه و افزايش سرعت اينترنت و بي‌اطلاعي مشتركان را دليل اين موضوع اعلام مي‌كنند اما در مقابل مشتركان مختلفي هستند كه بر اين نكته تاكيد دارند كه نهايت استفاده آنها از اينترنت موبايل به چك كردن پيام‌ها در نرم افزارهايي مانند تلگرام محدود مي‌شود و با اين حال در طول ماه حداقل دو بار نياز به فعالسازي بسته‌هاي يك ماهه اينترنت دارند در حالي كه در گذشته‌اي نه چندان دور حتي با استفاده‌اي به مراتب بيشتر فعال‌سازي يك بسته كفاف استفاده آنها را مي‌داده است.

در اين ميان اگرچه وزارت ارتباطات سامانه ۱۹۵ را براي رسيدگي به شكايات مردمي در نظر گرفته اما تاكنون آماري رسمي درخصوص ميزان شكايت‌هاي مردمي در اين زمينه منتشر نشده است. پيگيري اين موضوع پيش از اين نيز بارها از سوي رسانه‌ها صورت گرفته و موضوع از سوي مسوولان مختلف پيگيري شده و هربار گوياي اين نكته بوده كه احتمالا دلايلي مانند كم اطلاع بودن مشتركان از مواردي چون به‌روزرساني خودكار برخي برنامه‌ها يا باز كردن فايل‌هاي ويديويي كه حجم به نسبت بالاتري را مورد استفاده قرار مي‌دهند دليل اين مشكل است، هرچند كه دراين خصوص كاربران متعددي نظر متفاوت دارند.

منبع:اعتماد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1