چرایی جا به جایی کارکنان بانک ها

ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا کارکنان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری جا به جا می شوند و شعبه خود را تغییر می دهند؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کارکنان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری همانند دیگر شرکت ها سازمان ها برای مدت طولانی در یک محل خدمت نمی کنند و معمولا جا به جا می شوند.

این تغییر و جابه جایی ها معمولا چندان خوشایند مشتریان نیست چون کارمندان بانک با توجه به مراجعات مشتریان، کم کم با آنها آشنا شده و با تکرار مراجعات از آنها تقاضای کارت ملی به جهت ارائه خدمات نمی کنند.

جابجایی یک کارمند بانک و موسسه مالی و اعتباری در یک شعبه برای عدم ایجاد سکون و نیز برخی حساسیت ها و حتی رشد و ارتقای شغلی صحیح است.

کارکنان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به جهت حساسیت هایی که در این کار وجود دارد و اطلاعات دارایی های شهروندان جامعه به دست آنهاست زیر ذره بین هستند.

قانون مشخص و مدونی د راین خصوص وجود ندارد اما معمولا هیچ کارمندی در بانک ها و موسسات بزرگ بیش از سه سال در یک شعبه باقی نمی ماند.

این موضوع برای روسای شعب از اهمیت بالاتری برخوردار است و جابه جایی های آنها حتما صورت می گیرد.

به نوشته اخبار بانک، البته هستند بانک ها و موسساتی که گاها برای مدت چندین سال یک یا چند کارمند را در یک شعبه نگه می دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  5  =