تسهیلات ۸۰ تا ۱۰۰ درصدی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی ایران در عراق

ایبنا – با توجه به برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران در سلیمانیه عراق، شرکتهای ایرانی می توانند از تسهیلات 80 تا 100 درصدی نمایشگاهی برخوردار شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از دبیرخانه نمایشگاه بین ‌المللی ایران در عراق، با امضای چندین یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و دولت محلی کردستان عراق زمینه ورود صنعتگران و تجار ایرانی در بخشهای راه و ترابری، صنایع، کشاورزی، آب و برق، نفت، گاز و پتروشیمی، مواد غذایی، مواد مصرفی، مصالح ساختمانی و الکترونیک کردستان ایجاد شده است.

همچنین دولت محلی کردستان عراق در این زمینه تسهیلاتی را از جمله اعطای زمین اجاره ‌ای یا فروش قطعی برای انجام سرمایه‌ گذاری با امکان ثبت شرکتها، معافیتهای مالیاتی 5 تا 10 ساله همراه با تضمین برگشت اصل سرمایه‌ گذاری و سود حاصل از آن را برای بخش خصوصی سرمایه‌ گذار خارجی فراهم کرده است.

دولت محلی کردستان عراق طی چند سال اخیر به واسطه پشتیبانی سیاسی و اقتصادی کشورهای همجوار و همچنین کشورهای پیشرفته به یکی از قطبهای مهم تجاری در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است. همچنین دولت محلی کردستان عراق که محل برگزاری نمایشگاه بین ‌المللی سلیمانیه است تا کنون به عنوان پلی اقتصادی به بازار کشورهای اردن، عربستان، ترکیه و سوریه محسوب می ‌شود.

کلیه مشارکت کنندگان در غرفه رسمی ایران در این نمایشگاه، مشمول دریافت تسهیلات نمایشگاهی 80 تا 100 درصد هستند.

نمایشگاه تجاری بین‌ المللی کردستان عراق از 21 تا 24 آبان ماه در شهر سلیمانیه این کشور برگزار خواهد شد که تاکنون مورد استقبال شرکتهای ایرانی جهت مشارکت قرار گرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  3