اختصاص فرصت پژوهش با تامین هزینه ها

حمایت دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی از اساتید جوان

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: دانشگاه از اساتید جوانی که خواستار گذراندن فرصت پژوهشی ۶ ماهه هستند با تامین هزینه ها و بدون کسر از حقوق حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مهدی احسانیان در خصوص اقدامات این معاونت برای اساتید جوان اظهار کرد: معمولا اساتید جوان انگیزه بالایی دارند ولی ابزار مالی خوبی ندارند از این رو در صدد آمدیم تا آنها را در مسیر تحقق انگیزه هایشان حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه معمولا فرصت مطالعاتی در اختیار اساتید رسمی و کسانی که مقاله دارند قرار می گیرد، افزود: به همین دلیل اساتید جوان نمی توانند از دوره فرصت مطالعاتی به خوبی بهره ببرند.

وی با اشاره به اقدام دانشگاه خواجه نصیر برای این اساتید جوان ادامه داد: استادان جوان این دانشگاه می توانند به جای فرصت مطالعاتی، فرصت پژوهشی را بگذرانند و مدت زمان ۶ ماه را به این دوره اختصاص دهند.

به گفته احسانیان، این اساتید می توانند در این مدت زمان در دانشگاهی که به انتخاب خودشان است به کار تحقیقاتی بپردازند.

وی اظهار کرد: در قانون اداری دانشگاه نمی توانیم این اساتید که قرارداد پیمانی دارند را برای تحقیقات به دانشگاه دیگری بفرستیم به همین دلیل این امکان برای آنان فراهم آمده تا بدون بلوکه حقوق و کاهش آن، استاد به تحقیقات خود ادامه دهد و بعد از برگشت حقوق خود را دریافت کند.

وی تاکید کرد: هزینه های این فرصت پژوهشی برای اساتید از سوی دانشگاه تامین خواهد شد./ به نقل از مهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  25  =  27