چرایی ارائه یک سرویس جدید کیف پول

یک مدیر ارشد ولز فارگو مطرح کرد:

ولز فارگو بانکی است که بر آینده سیستم پرداخت همراه تمرکز کرده و فعالیت‌های خود را حول محور این موضوع اجرا می نماید. این بانک، روز سه شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد کیف پول جدید ولز فارگو برای مشتریان این بانک، از تابستان سال جاری میلادی بر روی سیستم های اندروید قرار گرفته و در دسترس متقاضیان خواهد بود.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک –  منیره نظامیوند – جیم اسمیت، رئیس بخش کانال‌های همراه و آنلاین در ولز فارگو در مصاحبه با خبرنگار شبکه سی.ان.بی.سی (CNBC) آمریکا گفت: مشتریان بانک ولز فارگو در حال حاضر نیز می توانند هزینه‌های خرید خود را از طریق سیستم اندروید پرداخت کنند، اما کیف پول جدید ارائه شده توسط این بانک در حقیقت نمونه تسهیل شده خدمات بانکی بوده و راحتی را برای میلیون ها مشتری جدید ولز فارگو به ارمغان خواهد آورد.
وی با بیان اهمیت تسریع در به روز رسانی خدمات بانکی اینترنتی، گفت: در حال حاضر بیش از 5 میلیون مشتری با استفاده از نرم افزار بانکی تلفن همراه نصب شونده بر روی سیستم‌های آندروید از خدمات بانک ولز فارگو بهره می برند که در آینده‌ای نزدیک این رقم با سرعتی زیاد و به دلیل ارائه خدمات جدیدتر و کارآمدتر رشد خواهد کرد.
به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شبکه سی.ان.بی.سی؛ اسمیت در ادامه افزود: “مشتریان مختلف راه حل های متفاوت و مناسب سلیقه خود را برای انجام امور بانکی انتخاب می‌کنند، و ما واقعا درصدد هستیم تا در راستای حمایت از مشتریان خود و جلب رضایت آنها، گزینه ها و برنامه‌های متنوع پرداخت را ارائه نماییم”.
وی ادامه داد: در واقع، تحقیقات نشان می دهد که 50 درصد از کاربران گوشی های هوشمند در واقع بیشتر ترجیح می دهند از یک کیف پول همراه استفاده کنند تا از بانک اصلی خود.
 به عقیده وی آنچه در این میان حائز اهمیت است، این است که در حال حاضر حدود 2.8 میلیون مشتری برای انجام امور برداشت و پرداخت خود از سیستم های دانلود شده کیف پول آندروید، اپل و سامسونگ بهره میبرند که تعداد این کاربران فعال در مقایسه با سال گذشته میلادی از رشدی بالغ بر 88 درصد حکایت دارد.
اسمیت در ادامه گفت: روند رشد و توسعه سیستمهای خدمات آنلاین بانکی کماکان ادامه دارد و با سرعتی بیش از قبل در حال انجام است. انتظار داریم این روند طی ماه های پیش رو گسترش بیشتری به خود ببیند. با توجه به مطالعات اخیر انجام شده توسط فدرال رزرو، رقمی حدود 28 درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند حداقل یک پرداخت با کمک سیستم بانکی همراه در 12 ماهه منتهی به انجام این بررسی داشته اند. همچنین از میان کسانی که صاحبان گوشی های هوشمند بوده و یک حساب بانکی دارند، طی مدت مزبور حدود 53 درصد از بانکداری همراه استفاده کرده اند.
با این حال، در حالی که انتظار می رود کارت های اعتباری پلاستیکی به زودی منسوخ شوند، اسمیت معتقد است این پروسه بیش از آنچه انتظار آن وجود دارد، زمانبر خواهد بود. بدیهی است که تا آن زمان، فرصتهای بیشتر و بهتری برای استفاده از این فنآوری‌های نوین که انجام معاملات بانکی را برای مشتریان آسان تر کرده، وجود خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄  6  =