تمام مديران ارشد شناسايي شدند

مديرعامل بانك سرمايه

همزمان با ايام بزرگداشت مقام معلم طي مراسمي از اساتيد منتخب دوره هاي آموزشي بانك سرمايه و نفرات برگزيده آزمون دوره هاي آموزشي اين بانك تقدير شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومي بانك سرمايه، در اين مراسم عليرضا حيدرآبادي پور، مديرعامل بانك سرمايه با تبريك روز معلم و مقام مقدس و ارزشمند ايشان اظهار داشت: معلم هدايتگر انسان هاست و خوشبختانه در جامعه ما نيز معلمان از جايگاه والا و ارزشمندي برخورداند و در روزي كه به نام اين قشر فرهيخته نام گذاري شده، تلاش مي شود گام هايي هرچند كوچك در گراميداشت مقام و منزلت اين بزرگواران برداشته شود.
 
مديرعامل بانك سرمايه در خصوص اهميت دوره هاي آموزشي بانكداري اظهار داشت: در بانكداري امروز دنيا، خواندن صرف كتاب هاي بانكداري مفيد نخواهد بود به همين جهت آموزش هايي كه در بنگاه اقتصادي بانك سرمايه صورت مي گيرد بايد با توجه به مقاصد و اهداف معيني باشد و آموزش هاي مرسوم و متداول كارايي لازم را نخواهد داشت.
 
وي در بخش ديگري از سخنان خود بيان داشت: اولويت در بانك هاي خصوصي حسن رفتار و مشتري مداري است و بانكي موفق است كه در اين زمينه برتر باشد.
 
حيدرآبادي پور در پايان ابراز اميدواري كرد در سال مالي جديد با همت و تلاش همكاران بانك سرمايه، اين بانك بتواند به هدف تعيين شده كه عضويت در باشگاه 500 هزار ميليارد ريالي در نظام بانكي كشور است، دست يابد.
 
در ادامه مراسم دكتر محمدرضا خاني، رئيس هيات مديره و قائم مقام بانك سرمايه نيز با اشاره به روز معلم و تبريك اين روز به همه معلمان فرهيخته در خصوص اهميت آموزش در نظام بانكي اظهار داشت: تمام مديران ارشد چه در نظام بانكي و چه در نظام غير بانكي اكثرا در كلاس هاي آموزشي شناسايي شده اند.
 
رئيس هيات مديره بانك سرمايه افزود: از برنامه هاي مهم بانك استفاده از نيروهاي جوان و باتجربه در پست هاي مديريتي است و به اين منظور دوره ها و كارگاه هاي آموزشي محل مناسبي جهت شناسايي نيروهاي توانمند محسوب مي شود.
 
ايشان در پايان سخنان خود از همكاران شعب درخواست نمود به معلمان به چشم مشتريان ويژه بانك بنگرند و در تكريم و احترام به ايشان بيش از پيش كوشا باشند.
 
دكتر مهرداد باقري، نايب رئيس و معاون بين الملل و همچنين دكتر بهمن خادم، عضو هيات مديره و معاون مالي بانك سرمايه نيز طي سخناني با تبريك روز معلم، بر كيفيت دوره هاي آموزشي و لزوم توجه به مديريت رفتار تاكيد نمودند.
 
گفتني است در ابتداي اين مراسم مير مجتبي هاشمي نودهي، معاون سرمايه هاي انساني بانك سرمايه نيز در خصوص نياز سنجي آموزشي، اهميت دوره هاي آموزشي و نقش فعاليت هاي آموزشي در توسعه كيفيت سازمان سخناني ايراد نمود.
 
شايان ذكر است در اين مراسم از اساتيد منتخب دوره هاي آموزشي بانك شامل دكتر محمدرضا خاني، رئيس هيات مديره بانك سرمايه (دوره حقوقي بانك)، مهرداد ميرزازاده(دوره حسابداري بانكي)، محمد داوري، رئيس اداره مبارزه با پولشويي (مدرس دوره هاي مبارزه با پولشويي)، محمد محمدمرادي، معاون اداره پيگيري و وصول مطالبات (مدرس دوره هاي آموزش نگين) و محمد بوذري، معاون شعبه ميدان فاطمي (مدرس دوره هاي ارزي) و همچنين از 12 نفر از همكاران منتخب آزمون هاي ارتقاي شغلي سال گذشته بانك سرمايه با اهداي لوح تقدير و هدايايي قدرداني به عمل آمد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  ⁄  53  =