برنده بهمن ماه قرعه کشی ۲۰۶ ویژه معرفان آپ باشید

اپليکيشن پرداخت موبايلي آپ که برای تلفنهای همراه هوشمند اندروید و iOS طراحی شده، به سهولت از گوگل پلي، کافه بازار، اپ استور و مایکت، قابل دانلود، نصب و اجراست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اگر هنوز این اپ موبایلی را روی گوشی خود نصب نکرده اید، تا 15 بهمن فرصت دارید تا با نصب و معرفی آن به دیگران علاوه بر برخورداری از خدمات متنوع و رایگان آن در پرداخت های موبایلی، شانس خود را در “قرعه کشی یک دستگاه پژوه206 ویژه معرفان” نیز امتحان کنید.
قرعه کشی این دوره در تاریخ پانزدهم بهمن ماه با حضور ناظر صدا و سیما و جمعی از مدیران شرکت انجام خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي شرکت آسان پرداخت (آپ)، در اين دوره از قرعه کشي ها هر ماه يک خودروي 206 به کاربراني که معرف اپليکشن آپ باشند تعلق مي گيرد. علاوه بر این روزانه يک ربع سکه به تمام کاربران فعال اپليکيشن و کد دستوري #733* به قيد قرعه اهدا مي شود. قابل ذکر است کاربر معرف اپليکيشن آپ به کاربراني گفته مي شود که اين اپلیکیشن موبايلي را به ديگران معرفي و شماره تلفن همراه آنها پس از نصب اپليکيشن توسط کاربر جديد در اپليکيشن به عنوان معرف وارد مي شود. با اولين تراکنش از سوي کاربر جديد 1000 امتياز براي معرف درج مي شود، با افزايش اين امتيازها شانس برنده شدن در قرعه کشي ماهانه آپ براي يک دستگاه خودروي 206 بالاتر مي رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  −    =  6