امکان پرداخت غیر حضوری حق‌بیمه از طریق خودپرداز های بانک رفاه و ملت

امکان پرداخت غیرحضوری حق‌بیمه در کلیه بانک‌ها با اجرای طرح وصول متمرکز حق‌بیمه، وجوه پرداختی توسط کارفرمایان و بیمه‌شدگان بابت حق‌بیمه، مستقیماً به حساب‌های متمرکز مفتوحه در ستاد سازمان واریز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک   وثوقی‌فر مدیرکل امور مالی سازمان تأمین‌اجتماعی، با اعلام این خبر افزود:‌طرح وصول متمرکز حق‌بیمه از ابتدای سال‌جاری و به تدریج در سطح کشور عملیاتی شده است و از مردادماه سال‌جاری کارفرمایان و بیمه‌شدگان در سراسر کشور با ارائه برگ پرداخت‌های حق‌بیمه به شعب بانک‌های رفاه کارگران، ملی، ملت، تجارت، سپه و کشاورزی، حق‌بیمه افراد تحت‌پوشش خود را به حساب متمرکز اداره‌کل امور مالی واریز می‌نمایند.


وی گفت: هم‌اکنون امکان پرداخت حق‌بیمه از طریق تلفنبانک و اینترنت بانک رفاه کارگران و همچنین دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های رفاه و ملت فراهم شده است.
مدیرکل امور مالی صندوق تأمین‌اجتماعی اظهار داشت: پاسخگویی در زمینه تحقق دولت الکترونیک، ارتقاء کیفیت خدمت‌دهی، مدیریت بهینه بر منابع صندوق، اعمال سیاستگذاری‌های کلان و افزایش بهره‌وری از مهمترین اهداف این طرح به شمار می‌رود.


وثوقی‌‌فر در ادامه استفاده از خدمات نوین بانکی، جلوگیری از توقف نقدینگی در واحدها، امکان پاسخگویی بهنگام، افزایش امکانات نظارتی و بسترسازی به منظور تولید برگ پرداخت از طریق اینترنت و ارائه خدمات فراشعبه‌ای به مخاطبین را از اهم مزایای این طرح برشمرد.


وی تصریح کرد: باتوجه به توافقات به عمل آمده با بانک‌های عامل و به منظور تسریع و تسهیل در امور کارفرمایان و بیمه‌شدگان، در آینده نزدیک امکان پرداخت غیرحضوری حق‌بیمه توسط کارفرمایان و بیمه‌شدگان در کلیه بانک‌ها فراهم خواهد شد.
   

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  10