دعوت به همکاری ایران ارقام در جذب مهندس نرم افزار و شبکه +فرم همکاری

شرکت ایران ارقام ،یکی از شرکت های با سابقه در ارائه تجهیزات و خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیک از متخصصین مجرب در حوزه طراحی نرم افزار و شبکه به همکاری دعوت می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت ایران ارقام در سال 1335 با اخذ نمایندگی انحصاری ازشرکت NCR فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت از سال 1348 با نام ان سی آر ایران به فعالیت خود ادامه داد. اما در سال 1362 به شرکت خدمات دستگاه های محاسباتی ا یران ارقام و در سال 1383 به ایران ارقام تغییر نام داد و در سال 1384 مورد پذیرش سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفت.

شرکت ایران ارقام با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات همواره منشأ خدمات مؤثر به ویژه در بخش بانکی کشور بوده و است. آنچه که شرکت ایران ارقام را متمایز می کند نوآوری و انتقال دانش فنی فناوری های جدید به کشور و اجرای پروژه های ملی از جمله طرح اصلاح اساسی سیستم سازمان ثبت احوال کشور و صدور کارت شناسائی ملی بوده است.

عرضه نخستین کامپیوتر شخصی ( NCR DM5 ) به سال 1363، عرضه نخستین دستگاه  خودپرداز (ATM)  همراه با نخستین سوئیچ تبادل اطلاعات بانکی در سال 1370 و بهره برداری از آن ها در شعب بانک سپه «عابر بانک» در سال 1371 این شرکت را در زمره پیشگامان انتقال فناوری های نوین بانکی در کشور قرار داده است.

این شرکت با برنامه ریزی هدفمند و تلاش کارشناسان مجرب توانسته است فناوری مزبور را در بخش بانکی با شایستگی تمام معرفی و فرهنگ سازی نماید و از این حیث سهم بسزائی در رشد و تعالی خدمات بانکداری الکترونیک در کشور داشته باشد. 

این شرکت هم اکنون از متخصصین مجرب در  حوزه طراحی نرم افزار و شبکه دعوت به همکاری می کند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه اینجا را کلیک کنند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  4