بیاینه روابط عمومی بانک دی به مناسبت روز خبرنگار

روابط عمومی بانک دی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، از تلاش‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تقدیر کرده است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از روابط عمومی بانک دی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، از تلاش‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تقدیر کرده است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

« “ن والقلم و ما یسطرون”

من مطبوعات را یك پدیده‏ ضروری و لازم و اجتناب‏ناپذیر برای جامعه‏ خودمان و هر جامعه‏ای می‏دانم. بنده برای مطبوعات سه وظیفه قائلم: 1 ـ نقد و نظارت 2 ـ اطلاع رسانی صادقانه و شفاف 3 ـ طرح و تبادل آراء و افكار در جامعه(مقام معظم رهبری)

 

17 مرداد که مزین با نام شهیدان رسانه است، به صورت نمادین روز خبرنگار نامیده شده است تا بهانه‌ای باشد برای تقدیر از کسانی که اطلاع‌رسانی نه تنها شغل‌شان، بلکه فرصتی برای نشان دادن از خودگذشتی آنهاست.

این روز پاسداشت اندیشه ورزانی است که با درایت و دلسوزی خود، با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری؛ آرمان‌های انقلاب اسلامی، اهداف امام راحل و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی را پیش روی خود می‌نهند و با علم به رسالت عظیم خود بر صحیفه تاریخ می نگارند.

خبرنگارانی که چشمان بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه داخلی و بین‌المللی هستند و همواره رسالت خویش را از دریچه تعهد و امانت‌داری تعریف می‌کنند. آنانی که وجدان بیدار جامعه‌اند و همچون دیده‌بانان صادق برای اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق رویدادها در تلاش‌اند و در این مسیر پر فراز و نشیب از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

17 مرداد که یادآور یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی است بر همه خبرنگاران که دیده‌بان هویت ملی و منادیان همدلی و همزبانی هستند، تبریک می‌گوییم.

بانک دی نیز به عنوان یک بانک ارزش‌آفرین وظیفه خود می‌داند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و رسانه به خصوص یاد شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) که در چنین روزی به جمع شهدای انقلاب اسلامی ایران پیوست، از تلاش‌های همه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران که در مسیر آگاهی و اطلاع‌رسانی به جامعه گام برمی‌دارند، تقدیر کند.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  15