برنامه‏ای متفاوت برای آبنبات چوبی‏

برنامه متفاوتی تولید و روانه بازار فناوری شده که به کاربرانش اجازه می‌دهد به ۹۰۰ آیکون یا تصاویر متفاوت دسترسی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکMoonshine برنامه‌ای با تصاویر زیبا و متفاوت است که برای اندروید ۵ یا همان نسخه آبنبات چوبی طراحی شده تا با داشتن بیش از ۹۰۰ تصویر، محیط متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. عرضه اندروید آبنبات چوبی توانست نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند زیرا طراحی فوق‌العاده متریال این اندروید متفاوت از نسخه‌های قبلی بوده و توجهات بیشتری را به خود جلب کرد. از قابلیت‌های اندروید آبنبات چوبی می‌توان از مواردی مانند انتخاب پیام‌ها بر اساس اولویت نام برد یا محتواهای حساس را مخفی کرد و حتی مخاطبانی را برای دریافت محتوا یا پیام‏‌هایی که از درجه اهمیت بالاتری برخوردارند، انتخاب کرد.

Moonshine اپلیکیشن متفاوتی است برای شخصی‌سازی صفحه و همین‌طور ظاهر اندروید. کاربران با نصب اپلیکیشن Moonshine به‌سادگی می‌توانند آیکون تمامی برنامه‌های موجود در گوشی خود را به سبکی متفاوت در اختیار داشته باشند.

بسیاری از برنامه‌ها تنها برای پلت‌فرم‌های اندروید، ویندوزفون یا iOS عرضه می‌شوند و برخی از برنامه‌ها نیز به‌طور مشترک و برای چندین پلت‌فرم. این برنامه نیز یکی از برنامه‌هایی است که تنها برای پلت‌فرم‌های اندروید و آبنبات چوبی تولید و روانه بازار فناوری شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  20