آپ میهمان افطار و سحر روزه داران با مسابقه ماه کامل

شرکت آسان پرداخت به بهترین اینستاگرام آپ جایزه می دهد:

شرکت آسان پرداخت پرشین به مناسبت ماه رمضان «مسابقه ماه کامل در اینستاگرام آپ» رابرگزار می کند.در این مسابقه شرکت کنندگان ابتدا صفحه آسان پرداخت (asanpardakht) را فالو کرده و سپس آپ (#733*) را بر سر سفره های افطار و سحر میهان کرده عکس بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت آسان پرداخت پرشین به مناسبت ماه رمضان «مسابقه ماه کامل در اینستاگرام آپ» رابرگزار می کند.در این مسابقه شرکت کنندگان ابتدا صفحه آسان پرداخت (asanpardakht) را فالو کرده و سپس آپ (#733*) را بر سر سفره های افطار و سحر میهان کرده عکس بگیرند.
نحوه شرکت در مسابقه

 شرکت کنندگان در این مسابقه ابتدا باید صفحه آسان پرداخت (asanpardakht) را فالو نمایند.
در مرحله بعدی می بایست با نوآوری و خلاقیت آپ (#733*) را بر سر سفره های افطار و سحر خود آورده و از آن عکس بگیرند.

جهت شرکت در مسابقه ماه کامل در اینستاگرام آپ نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه، آیدی اینستاگرام و در انتها عکس خود را به آدرس ایمیل apux@asanpardakht.ir و #apux ارسال نمایید.

این تصاویر پس از تایید در صفحه رسمی اینستاگرام آسان پرداخت (asanpardakht) جهت ورود به مسابقه به اشتراک گذاشته می شوند.( توسط برگزار کنندگان حذف شود )

مشخصات عکس های ارسالی

حضور شخص و یا اشخاص در تصویر ارسالی الزامی نمی باشد.
 عکس می تواند خلاقانه و در کنار سفره های افطار و سحر، با ویژگی های مناسب و منحصر به فرد و دارای ارتباط مناسب با 733 و اپلیکیشن آپ و سرویس های آن باشد که این ویژگی ها برای بخش هیات داوری جهت انتخاب آثار برتر حائز اهمیت می باشد.
عکس حتما باید پیام و مفهموم نقش آپ (#733*) را به عنوان خدمت الکترونیکی در زندگی امروز دارا باشد.

زمانبندی مسابقه

مهلت ارسال تصاویر: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر
زمان شروع مسابقه: شنبه 3 مرداد
 زمان اتمام مسابقه: شنبه 10 مرداد

نحوه انتخاب آثار
صاحبان تصاویری که حداقل 30 نفر از دوستان خود را در این 30 شب ماه مبارک رمضان جهت فالو کردن صفحه آسان پرداخت تگ کنند به بخش هیات داوری راه پیدا خواهند کرد و در آنجا بر اساس موارد گفته شده در بخش مشخصات عکس های ارسالی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

تنها در صورتی برنده جایزه خواهید شد که حداقل 3 مرتبه در طول ماه مبارک رمضان آپ کرده باشید.(3 تراکنش از اپلیکیشن آپ و یا 733 انجام داده باشید.)
جوايز برندگان

    نفر اول: تبلت Ipad Air 2
    نفر دوم: گوشی Samsung Galaxy S6
    نفر سوم: گوشی Samsung Galaxy S4 mini

قوانین مسابقه
 ارسال عکس به منزله قبول شرایط و مقررات مسابقه ماه کامل در اینستاگرام آپ است.
 آثاری در مسابقه شرکت داده می شوند که با موازین شرعی و عرفی قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران همخوانی دارند.
آثار ارسالی پس از تایید نهایی بر روی صفحه اینستاگرام آسان پرداخت قرار خواهند گرفت.
عکس های اینترنتی مورد پذیرش نیست و چنانچه این موضوع در هر مرحله ای اثبات شود عکس از دور مسابقه ماه کامل در اینستاگرام آپ حذف خواهد شد.شرکت کنندگان در هر بخش‌ مجاز به ارسال یک فریم عکس هستند

 برندگان حتما بایستی جهت دریافت جوایز در تاریخ اهدای جوایز در محل برگزای حضور داشته باشند در غیر اینصورت جوایز به آنها تعلق نخواهد گرفت.

 عکس های شرکت کنندگان می بایست از طریق ایمیل apux@asanpardakht.ir یا #apux ارسال گردد.
شرکت کنندگان می توانند سوالات خود را در مورد این مسابقه از طریق ایمیل ارسال نمایند.
عکس‌ها باید در زمان تعیین شده و با رعایت ضوابط ذکرشده ارسال شود.

چنانچه از فرد یا افرادی عکس تهیه می کنید، باید از اشخاص، رضایت‌نامه مکتوب داشته باشید. بدیهی است با توجه به اینکه عکس های ارسالی بر روی صفحه رسمی آسان پرداخت در اینستاگرام نمایش داده می شوند کلیه مسائل حقوقی بر عهده شرکت کننده است.
اثر های دارای لایک خارجی از مسابقه حذف خواهند شد.

یک جایزه دیگر در ماه رمضان

همچنین کلیه کاربران USSD و اپلیکیشن که در ماه مبارک رمضان درگاه های پرداخت آسان پرداخت را برای انجام امور بانکی خود انتخاب نموده اند در قرعه کشی 73 ربع سکه بهار آزادی آپ شرکت داده خواهند شد، همچنین کاربرانی که برای اولین بار از سامانه پرداخت 733 و یا اپلیکیشن آپ استفاده کنند نیز در این قرعه کشی خواهند آمد.
تاریخ این قرعه کشی 1394/05/03 است و اسامی برندگان حداکثر ظرف مدت دو هفته بعد از انجام قرعه کشی در سایت آسان پرداخت قابل رویت خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  3