Top Up چیست؟/جواب دهید جایزه بگیرید+اسامی برندگان اسفندماه

مسابقه پیامکی اردیبهشت ماه توسن اعلام شد:

سوال پیامکی شرکت توسن برای اردیبهشت ماه به مقوله Top Up اختصاص یافته است.Top Up آیا سامانه‌ای برای شارژ مستقیم سیم کارت‌های اعتباری تلفن همراه بدون نیاز به دریافت رمز یا سامانه‌ای اعتبارسنجی مشتریان در سیستم تسهیلات بانکی؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سوال پیامکی شرکت توسن به مقوله Top Up اختصاص یافته است. Top Up چیست؟/جواب دهید و سه ربع سکه  جایزه  بگیرید.

1.         سامانه‌ای برای شارژ مستقیم سیم کارت‌های اعتباری تلفن همراه بدون نیاز به دریافت رمز  
2.         سامانه‌ای اعتبارسنجی مشتریان در سیستم تسهیلات بانکی
3.         سامانه خرید اینترنتی از طریق درگاه‌های شرکت‌های پرداخت الکترونیکی (PSP)
4.         هر سه گزینه فوق صحیح است.

نتایج قرعه‌کشی مسابقه پیامکی اسفند‌ماه 93

مراسم قرعه‌کشی مسابقه پیامکی اسفندماه توسن، در تاریخ یک شنبه 23  فروردین‌ماه 1394 در محل روابط عمومی بانک پارسیان با حضور آقای دکتر مالکی مدیر محترم روابط عمومی و مدیر ارتباطات و برندینگ شرکت توسن آقای امینی و جمعی از  کارشناسان بانک پارسیان و شرکت توسن برگزار شد.

در دوره اسفندماه تعداد 698  نفر پاسخ صحیح از مجموع 2162 شرکت کننده در مسابقه شماره 19 دریافت گردید و طی قرعه سه نفر از کسانی که پاسخ صحیح برای مسابقه پیامکی این دوره را ارسال نموده بودند، انتخاب شدند.

برندگان مسابقه

منیژه میرزاخانی از مشتریان بانک پارسیان، اصغر یاری از کـارکنـان بـانک سـامـان و علی ولـی‌زاده از کارکنـان شـرکت تـوسن برنده مسابقه اسفند ماه شدند.

سوال مسابقه اسفند‌ماه:    

دستگاه خود پرداز قابلیت پرداخت وجه نقد تا سقف مجاز تعیین شده در روز را با توجه به …………. و انتقال وجه را از حساب کارت مشتری به حساب‌های مورد نظر در بانک‌های عضو شتاب دارا می باشد. 
    محدودیت‌های اعمال شده از سوی بانک مرکزی
    محدودیت‌های اعمال شده از سوی مشتری دارنده کارت
    محدودیت‌های اعمال شده از سوی هر بانک عضو شتاب صادر کننده کارت
    همه موارد

پاسخ: گزینه 1

دستگـاه خـودپرداز قـابلیت پـرداخت وجه نقد تا سقف مجـاز تعییـن شده در روز را بـا تـوجـه به محدودیت‌های اعمال شده از سوی بانک مرکزی و انتقـال وجـه را از حسـاب کـارت مشتـری بـه حساب‌هـای مـورد نظر در بانک‌های عضو شتاب دارا می‌باشد.

بنابراین گزارش هدف اصلی از برگزاری این مسابقات پیامکی شرکت توسن کمک به ارتقای فرهنگ بانکداری الکترونیک و پرداخت الکترونیک است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =