PayPal سرویس خرید موبایلی Paydiant را می‏خرد

فناوری Paydiant به شرکت‌ها امکان می‏دهد تا پرداخت‌های موبایلی و کارت‏های الکترونیکی را در اپلیکیشن‏های خود فعال کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،پس از Apple ظاهرا تمامی شرکت‌ها به فکر ایجاد سرویس پرداخت موبایلی خود افتاده ‏اند.

حالا که سامسونگ، Samsung Pay را رسما معرفی کرده و شایعاتی نیز در مورد  Android Pay گوگل شنیده می‏شود شرکت مشهور PayPal نیز با خرید Paydiant به فکر راه‏اندازی سرویس موبایلی خود افتاده است.

Paydiant توسعه‏ دهنده سرویس کیف پول موبایلی محبوبی است که در اپلیکیشن‏های Subway و Capital One و همچنین سرویس CurrentC به‌کار گرفته شده است.

PayPal با نفوذی که دارد و با همکاری فروشگاه‏های زنجیره‏ای بزرگی مانند Walmart، Target و Sears قصد دارد پا به عرصه رقابت با Apple Pay بگذارد. طبق گزارش‏های اخیر این شرکت حدود 280 میلیون دلار بابت Paydiant پول پرداخت کرده است.

فناوری Paydiant به شرکت‌ها امکان می‏دهد تا پرداخت‌های موبایلی و کارت‏های الکترونیکی را در اپلیکیشن‏های خود فعال کنند. به این ترتیب به فروشگاه‏ها بستگی دارد که سرویس مورد علاقه خود را انتخاب و ویژگی‏های پرداخت موبایلی را از طریق NFC یا بارکدهای QR فعال کنند.

حالا علاوه‌بر Google Wallet، Apple Pay و Samsung Pay فروشگاه‏ها گزینه دیگری نیز برای پرداخت موبایلی در اختیار خواهند داشت که برای آنها به صرفه‏تر نیز خواهد بود.

از آنجا که PayPal نفوذ بالاتر و تجربه بیشتری دارد کار برای اپل، سامسونگ و گوگل در عرصه پرداخت موبایلی دشوارتر خواهد شد. 

این خرید قرار است ابتدای سال آینده نهایی شود و حالا که پی‏پال کارت‏خوان جدید خود با فناوری NFC را معرفی کرده است به نظر می‏رسد این شرکت خیلی سریع سرویس موبایلی خود را فعال خواهد کرد.

منبع:دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =