تجمع اعتراضی معلم ها در دو شهر/عکس

حدود 65 هزار فرهنگی در مقطع کنونی در حال فعالیت در آموزش و پرورش استان هستند. همچنین شمار فرهنگیان بازنشسته استان حدود 70 هزار نفر اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با حضور در جمع شماری از فرهنگیان که بمنظور تامین مطالبات حقوقی خود در مقابل اداره کل آموزش و پرورش این استان اجتماع کرده بودند بر پیگیری مطالبات حقوقی و معیشتی آنها تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا آذری یکشنبه در این اجتماع صنفی و آرام فرهنگیان افزود: مطالبات و درخواست های فرهنگیان استان را به مسوولان وزارت آموزش و پرورش انعکاس می دهم.

این گروه از فرهنگیان با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 1394 کل کشور در مجلس شورای اسلامی، توجه به افزایش حقوق و ارتقای وضعیت معیشت معلمان و دیگر کارکنان آموزش و پرورش را خواستار شدند.

نمایندگان فرهنگیان نیز بر برداشتن آنچه که را که تبعیض در پرداخت حقوق و دریافتی های کارکنان وزارتخانه های مختلف نامیدند ، خواستار شدند و بر ضرورت حفظ جایگاه و منزلت معلمان در جامعه تاکید کردند.

این اجتماع صنفی که ساعت حوالی 9 صبح یکشنبه آغاز شد، ساعت حوالی 11:30 پس از قرائت قطعنامه ای با طرح مطالبات فرهنگیان خاتمه یافت.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس، 789 هزار و 529 دانش آموز در همه مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا متوسطه در هشت هزار و 609 آموزشگاه این استان در سال تحصیلی فعلی در حال تحصیل هستند.

بر این اساس، حدود 65 هزار فرهنگی در مقطع کنونی در حال فعالیت در آموزش و پرورش استان هستند. همچنین شمار فرهنگیان بازنشسته استان حدود 70 هزار نفر اعلام شده است.

تجمع معلمان در اعتراض به عدم پرداخت معوقات و نظام پرداخت – مشهد:
 

data-src=http://www.asriran.com/files/fa/news_albums/385067/1485/resized/resized_441858_203.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7