تقدیر وزارت اقتصاد از بانک کشاورزی

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، تغییر روش همکاری بانک کشاورزی درباره مجلس و امور مربوط به آن را کاملا محسوس ارزیابی کرد و گفت: این تغییر جای قدردانی دارد و به همین دلیل از دکتر شهیدزاده مدیرعامل این بانک و همکاران وی که حتی در ریزترین امور نیز حساسیت نشان می‌دهند، تشکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر علی‌اصغر یوسف نژاد که در نشست مشترک با رئیس هیات‌مدیره و مدیر‌عامل بانک کشاورزی و رابطان امور مجلس در سازمان‌ها و واحدهای وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور داشت، ضمن اشاره به حوزه گسترده فعالیت‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: حوزه معاونت حقوقی وزارت اقتصاد خود را مکلف و ملزم می‌داند در کنار بانک کشاورزی قرار گیرد و به اتفاق، مشکلات بانک‌ها و مجلس را برطرف کند.

وی به عملکرد حوزه تحت سرپرستی خود اشاره کرد و از 9106 مکاتبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزارت امور اقتصادی و دارایی سخن گفت و افزود: فعالیت‌ها و عملکرد این حوزه از تعامل جدی این مجموعه با مجلس حکایت می‌کند و ما تلاش داریم این عملکرد و تعامل بهتر هم بشود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، تغییر روش همکاری بانک کشاورزی درباره مجلس و امور مربوط به آن را کاملا محسوس ارزیابی کرد و گفت: این تغییر جای قدردانی دارد و به همین دلیل از دکتر شهیدزاده مدیرعامل این بانک و همکاران وی که حتی در ریزترین امور نیز حساسیت نشان می‌دهند، تشکر می‌کنم. به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر علی‌اصغر یوسف نژاد که در نشست مشترک با رئیس هیات‌مدیره و مدیر‌عامل بانک کشاورزی و رابطان امور مجلس در سازمان‌ها و واحدهای وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور داشت، ضمن اشاره به حوزه گسترده فعالیت‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: حوزه معاونت حقوقی وزارت اقتصاد خود را مکلف و ملزم می‌داند در کنار بانک کشاورزی قرار گیرد و به اتفاق، مشکلات بانک‌ها و مجلس را برطرف کند. وی به عملکرد حوزه تحت سرپرستی خود اشاره کرد و از 9106 مکاتبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزارت امور اقتصادی و دارایی سخن گفت و افزود: فعالیت‌ها و عملکرد این حوزه از تعامل جدی این مجموعه با مجلس حکایت می‌کند و ما تلاش داریم این عملکرد و تعامل بهتر هم بشود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  80