پیوستن بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شبکه شتاب

مدیر عامل بانک قرض الحسنه خبر داد

ایبنا – بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به زودی به عضویت شبکه شتاب در می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا

غلامرضا مصطفی‌پور ـ مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ـ در گفت‌وگو با خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: درخواست پیوستن بانک قرض‌الحسنه به طرح شتاب مراحل پایانی خود را در بانک مرکزی طی می‌کند و به زودی شاهد اتصال این بانک به شبکه شتاب خواهیم بود.

وی ادامه داد: مانده منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پایان تیر ماه سال جاری نسبت به پایان سال گذشته 104 درصد و نسبت به پایان خرداد ماه سال جاری 16/7 درصد رشد داشته است.

به گفته وی مانده تسهیلات اعطایی از محل منابع مردمی نسبت به پایان خرداد ماه سال جاری از نظر تعداد به 2/4 برابر و از نظر مبلغ به 2/5 برابر افزایش یافته است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به روش‌های جذب منابع در این بانک‌ توضیح داد: منابع بانک قرض‌الحسنه تنها به صورت پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه جذب می‌شود و در بخش مصارف نیز فقط از طبقه‌بندی قرض‌الحسنه به عنوان آنچه در قانون عملیات بانکداری بدون ربا قید شده استفاده می‌شود.

مصطفی‌پور درباره اهم اقدامات انجام شده این بانک‌ اظهار کرد: افتتاح و فعالیت بیش از 250 شعبه مستقل در تمام استان‌ها، افتتاح حساب‌ پس‌انداز قرض‌الحسنه برای متقاضیان، پرداخت‌ وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج، تهیه جهیزیه، تعمیر و تامین مسکن و … تلاش در جهت برقراری ارتباط آنلاین بین شعب بانک و انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با سازمان‌ها، بخشی از فعالیت‌های این بانک از ابتدای تاسیس تا کنون است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  4  =