کف بینی علمی

در یکی از آخرین گزارش هایی که برای رسانه ها ارسال کرده، از کشف رابطه ای بین بروز برخی بیماری ها و رفتارها با شکل انگشتان دست انسان ها صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،،از هفته نامه سلامت دکتر پیتر هارد، استاد گروه روان شناسی و علوم اعصاب دانشگاه آلبرتای کانداست. او همچنین عضو آزمایشگاه علمی انستیتو سلامت مغزی این دانشگاه و برنده جایزه آموزشی انجمن وانهگن در سال 2010 هم است ولی هدف بلندمدتش از این تحقیقات، فهم دلایل بروز تفاوت های فردی است.

به عنوان مثال، او برای بررسی رابطه تفاوت های ژنتیکی بروز رفتارهای متفاوت جنسی با انواع شخصیت ها در آزمایشگاه به تحقیق پرداخته است و برای بررسی این تفاوت ها از آزمایش های مولکولی، هورمونی، ساختارشناسی و عملکرد مغز بهره گرفته است. در یکی از آخرین گزارش هایی که برای رسانه ها ارسال کرده، از کشف رابطه ای بین بروز برخی بیماری ها و رفتارها با شکل انگشتان دست انسان ها صحبت کرده است.

رسانه ها، نتایج تحقیقات اخیر او را غالبا با عنوان «کف بینی علمی» منعکس کرده اند. تحقیق او از رابطه طول انگشتان دست با احتمال ابتلا به برخی بیماری ها خبر می دهد. پیتر هارد می گوید می توان از نسبت طول انگشتان برای پیش بینی رفتار تهاجمی و خطر ابتلا به بیماری ها استفاده کرد.
 

کف

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  5