کی‌روش بماند یا برود؟

«کارلوس مانوئل بریتو لئال کی‌روش» مربی پرتغالی 61 ساله، دستیار آلکس فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی پرتغال در 2010، سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی در راهیابی به جام جهانی 2002 و سرمربی کنونی تیم ملی ایران اکنون در پایان راه قراردادش با تیم ملی فوتبال کشورمان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،«کارلوس مانوئل بریتو لئال کی‌روش» مربی پرتغالی 61 ساله، دستیار آلکس فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی پرتغال در 2010، سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی در راهیابی به جام جهانی 2002 و سرمربی کنونی تیم ملی ایران اکنون در پایان راه قراردادش با تیم ملی فوتبال کشورمان قرار دارد.

 

پس از جام ملت‌های آسیا 2011، فدراسیون فوتبال ایران با کی‌روش برای سرمربیگری تیم ایران مذاکره کرد. کی‌روش به تهران آمد تا از نزدیک شرایط را بررسی کند، مدتی بعد، 25 بهمن 1389 مربیگری تیم ملی فوتبال ایرن را پذیرفت، اما همان شب با ارسال ایمیلی به فدراسیون فوتبال انصراف داد. مدتی گذشت، تا اینکه در 15 فروردین 1390 سرانجام کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد.

 

او پس از پایان جام ملت‌های آسیا 2011 کارش را با تیم فوتبال ایران آغاز کرد و اکنون با پایان کار تیم ایران در همین جام (2015) زمزمه خداحافظی‌اش به گوش می‌رسد.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  5  =