استقلال باز هم بازیکن از دست داد

اعضای تیم استقلال در حالی برای نیم فصل دوم بازی ها آماده می شود که قلعه نویی از اوضاع رضایتی ندارد زیرا استقلال در هر جلسه تمرینی با مشکلاتی مواجه می شود که وی را دچار تردید و نگرانی می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، گفتنی است استقلال برای نیم فصل دوم برنامه ریزی کرده است اما سرمربی تیم باز هم یک بازیکن خود را در آستانه بازی ها از دست داد.

کربلایی بازیکن جوان استقلال در جریان بازی دوستانه این تیم دچار مصدومیت شد و پس از معاینه پزشکان مشخص شد که این بازیکن با شکستگی پایش روبرو شده است و نمی تواند استقلال را همراهی کند.

این در حالی است که کربلایی جز بازیکنان مطرح استقلال نیست که مصدومیتش سر و صدای زیادی کند اما قلعه نویی روی حضور وی حساب ویژه ای باز کرده بود و حتی قصد داشت بخاطر این بازیکن صادقی را از استقلال خارج کند اما این بازیکن را نیز در نیم فصل دوم از دست داد تا وضعیت برای وی کاملا سخت شود.

از طرفی دیگر قلعه نویی هلمکه را در اختیار ندارد و این بازیکن خارجی نیز مصدوم است و از سویی دیگر بیک زاده دستش شکسته است و مشخص نیست چه زمانی می تواند استقلال را همراهی کند و از طرفی دیگر حیدری نیز در اردوی تیم ملی مصدوم بود وبه بازی آخر رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =