چلسی باید احساس شرم کند ؟

باشگاه چلسی در رقابت‌های جام حذفی انگلیس موسوم به FA کاپ با نتیجه 4 بر 2 در یک دیدار شک برانگیز نتیجه را واگذار کرد اما خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی ضمن شرم آور اعلام کردن این نتیجه، این ویژگی از فوتبال را زیبا توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران، باشگاه چلسی در رقابت‌های جام حذفی انگلیس موسوم به FA کاپ با نتیجه 4 بر 2 در یک دیدار شک برانگیز نتیجه را واگذار کرد اما خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی ضمن شرم آور اعلام کردن این نتیجه، این ویژگی از فوتبال را زیبا توصیف کرد.

وی در این خصوص گفت: چه اتفاقی برای فوتبال رخ می‌دهد که آن را زیبا می‌کند، من فکر می‌کنم این هم جزو زیبایی فوتبال است که تیم بسیاری قوی از تیم که ضعیف تر است، این چنین می‌بازد. من فکر می‌کنم این مسئله هم به نوعی جزو زیبایی‌های فوتبال به شمار می‌رود. چنین چیزی تنها در فوتبال آن‌ها در این کشور رخ می‌دهد و ما ورزش دیگری را نمی‌توانیم سراغ بگیریم که چنین اتفاقی در آن رخ دهد. تیم‌های کوچک از لحاظ ذهنی بسیار خاص و ویژه عمل می‌کنند. من به آن‌ها احترام می‌گذارم، آن‌ها با این بازی عالی که ارائه دادند، در باشگاهشان تاریخ جدیدی ساختند. واقعا برای یک تیم بزرگ یک رسوایی بزرگ محسوب می‌شود که برابر یک تیم کوچک با سطح پایین تر بازی را واگذار کند. ما باید در این خصوص احساس شرم کنیم، من و بازیکنانم باید شرم‌سار و ناراحت باشیم؛ ناامیدی لغت کمی است و فکر می‌کنم شرم سازی برای توصیف این واقعه هولناک کلمه مناسب ‌تری باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  6