قصه تکامل اسپایدر من

هنوز که هنوز است، تمامی دروازه بانان منچستر یونایتد با پیتر اشمایکل مقایسه می شوند. او به باز کردن دست ها و پاهای اش و استفاده از تک تک اعضای آناتومی اش برای جلوگیری از گل زنی مهاجم حریف در موقعیت های تک به تک، شهرت داشت – تکنیکی که از هندبال بازی کردن در نوجوانی آموخته بود. یک سِیو در برابر همان تیمی که ده خیا در روز یکشنبه ناکام گذاشت، یکی از محبوب ترین سِیوهای اوست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از طرفداری هنوز که هنوز است، تمامی دروازه بانان منچستر یونایتد با پیتر اشمایکل مقایسه می شوند. او به باز کردن دست ها و پاهای اش و استفاده از تک تک اعضای آناتومی اش برای جلوگیری از گل زنی مهاجم حریف در موقعیت های تک به تک، شهرت داشت – تکنیکی که از هندبال بازی کردن در نوجوانی آموخته بود. یک سِیو در برابر همان تیمی که ده خیا در روز یکشنبه ناکام گذاشت، یکی از محبوب ترین سِیوهای اوست.

اشمایکل در آتوبیوگرافی خود می نویسد: "استن کالی مور در سمت راست، نزدیک گوشه محوطه جریمه، صاحب توپ شد. می دانست دروازه کجاست اما نمی دانست من کجا هستم؛ زیرا من به سرعت به سوی او دویدم. دقیقاً در لحظه ای که می خواست ضربه بزند، من را دید. او به شکلی بی نقص به توپ ضربه زد و من خودم را به سوی شوت پرت کردم. توپ دقیقاً به ران پای ام برخورد کرد.

"طبیعتاً کمی درد داشت. قسم می خورم که جای قرمزی توپ در اثر آن برخورد شدید تا 2 ماه بر روی رانم بود…من از آن لحظه درد شدید استقبال می کنم، چرا که به من می گوید تلاش های ام ثمربخش بوده اند…احساس اینکه توپ به پای آدم برخورد کند، فوق العاده است."
 

قصه

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  2  =