ساعت کار شعب بانک ها در ایام تعطیل و نوروز ۹۰

روابط عمومی بانک ها اعلام کردند:

ساعت کار شعب بانک ها در ایام پایانی سال و نوروز سال 1390 برای اطلاع مشتریان و خدمات رسانی به هموطنان عزیز به شرح زیر است.

بانک ملی ایران:

شعب منتخب این بانک در سراسر کشور در روز 29 اسفندماه و روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین ماه سال 90 از ساعت 9 تا 12 آماده سرویس دهی به مردم هستند.

همچنین شعبه مرکزی این بانک در روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه سال آینده از ساعت 9 تا 12 به ارائه خدمات بانکی خواهد پرداخت.


بالغ بر 4 هزار دستگاه خودپرداز، 55 پایگاه شبانه روزی خودپرداز و 200 هزار دستگاه پایانه فروش این بانک در ایام نوروز به مردم ارائه خدمت می کنند.

بانک سپه:

در همین حال، بانک سپه نیز اعلام کرد: تمامی شعب این بانک هر روز تا پایان سال تا ساعت 18 آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند. روزهای سه شنبه دوم، چهارشنبه سوم و پنج شنبه چهارم فروردین ماه سال 1390 از ساعت 9 صبح الی 13 آماده ارائه خدمت به هموطنان است.

بانک تجارت:

 292 شعبه بانک تجارت در تهران و شهرستانها در روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین از ساعت 9 الی 12 ارائه کننده خدمات بانکی به مشتریان خواهند بود.
شعب 24 ساعته الکترونیکی و شعب سبای بانک تجارت نیز در تهران و دیگر مراکز استانها آماده سرویس دهی به مشتریان بانکهای کشور می باشند. همچنین تمهیدات لازم برای تامین وجه نقد مورد نیاز دستگاه های خودپرداز بانک تجارت در ایام نوروز صورت گرفته است.

بانک رفاه:

 شعب منتخب بانک رفاه در سراسر کشور به صورت باجه های کشیک روز جمعه 27 اسفند ماه سالجاری از ساعت 8:30 الی 12:30 آماده ارائه خدمت به هموطنان گرامی هستند.


همچنین شعب منتخب این بانک در سراسر کشور به صورت باجه های کشیک طی روزهای یکشنبه 29 اسفند ماه سالجاری، سه شنبه دوم و پنج شنبه چهارم فروردین ماه سال 90 از ساعت 9 الی 12 آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند.

بانک صادرات:

شعب منتخب و دستگاه های خودپرداز بانک صادرات ایران در ایام تعطیلات نوروز 1390 سرویس دهی خواهند داشت.
310 شعب منتخب بانک صادرات ایران در سراسر کشور، طی ایام تعطیلات رسمی نوروز در روزهای 29 اسفند، دوم، سوم و چهارم فروردین 90 از ساعت 8:45 صبح الی 12 ظهر آماده ارائه خدمات هستند.


در روزهای پایانی سال، پیش بینی های لازم برای تامین نقدینگی  شعب و دستگاه های خودپرداز ثابت و سیار شبکه بانک صادرات ایران انجام شده است.

بانک ملت:

 بنابراعلام بانک ملت، شعب کشیک این بانک در روزهای 29 اسفندماه 89 و دوم، سوم و چهارم فروردین ماه سال 90 به ارائه خدمات بانکی به مشتریان خواهند پرداخت.


شعب کشیک بانک ملت در روزهای یادشده از ساعت 10 صبح تا 13 عصر، انواع خدمات نوین بانکی را به مشتریان ارائه خواهند داد. در عین حال، مرکز ارتباط ملت به شماره 1556 در روزهای تعطیل به صورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات بانکی مشتریان خواهد بود.

بانک کشاورزی:

 387 شعبه بانک کشاورزی طی روزهای 27 و 28 اسفند ماه سال جاری و در ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند و خدمات بانکی ارائه خواهند داد.
تمامی شعب بانک کشاورزی روز27 و29 اسفند ماه سال جاری از ساعت 8 تا 12 و 28 اسفند ماه سال جاری تا پایان وقت اداری و شعب منتخب روزهای سوم و چهارم فروردین ماه سال90از ساعت 9 تا 13 آمادة ارائه خدمات بانکی به هموطنان و مسافران نوروزی هستند.


بر اساس این گزارش، با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر ساعت رسمی کشور ، شروع فعالیت شعب کشیک این بانک بر اساس ساعت جدید نیمه اول سال جدید خواهد بود.


شعب منتخب بانک کشاورزی که در تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات هستند، مجهز به دستگاه های خودپرداز هستند و آماده ارائه خدمات به هموطنان دارای کارتهای بانکی بانک کشاورزی و سایر بانک های عضو شبکه شتاب خواهند بود.

بانک مسکن:

هم لیست 241 شعبه کشیک نوروز 1390 در روزهای سوم و چهارم فروردین ماه را اعلام کرد.

بانک سامان:

کلیه شعب بانک سامان در تهران و شهرستانها در روزهای جمعه پایانی سال89  و روز 29 اسفند از ساعت 9 صبح لغایت17 بعداز ظهر، به طور یکسره، آماده سرویس دهی به مشتریان گرامی هستند.


در ضمن، مشتریان گرامی در صورت داشتن هرگونه پرسش در 24 ساعت شبانه روز می توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس حاصل فرمایند.
همچنین تمامی شعب بانک سامان در تهران، شهرستانها و جزیره کیش در روزهای جمعه 27 و 29 اسفندماه به صورت یکسره آماده ارائه خدمات بانکی هستند.


همچنین شعب منتخب تهران و شهرستان نیز در روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین بین ساعات 9الی12بعدازظهر آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند.

بانک اقتصاد نوین:

 73 شعبه این بانک در سراسر کشور در روزهای 2، 3 و 4 فروردین 1390 از ساعت 9 صبح تا 13 مفتوح بوده و آماده ارایه خدمت به مشتریان این بانک هستند.
همچنین شعب این بانک روز 29 اسفندماه از ساعت 8 صبح تا 12 مفتوح بوده و آماده ارائه خدمت به مشتریان این بانک هستند.

 

بانک سرمایه:

بنابراین گزارش 51 شعبه بانک سرمایه در تهران و شهرستان در روزهای سه شنبه 2/1/90، چهارشنبه 3/1/90 و پنجشنبه 4/1/90 از ساعت 9 الی 12 ارائه کننده خدمات بانکی به مشتریان خواهد بود.

 

بانک شهر:

شعب کشیک بانک شهر در روزهای 29 اسفندماه 89 و دوم، سوم و چهارم فروردین ماه سال 90 به ارائه خدمات بانکی به مشتریان خواهند پرداخت.
بر اساس این گزارش، شعب کشیک بانک شهر در روزهای یادشده از ساعت 9 صبح تا 12 ، انواع خدمات نوین بانکی را به مشتریان ارائه خواهند داد.

 

بانک پاسارگاد:

 بانک پاسارگاد نیز اعلام کرد بمنظور انجام امور بانکی مشتریان و مراجعین در تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۰ مقرر گردید ، شعبه‌های منتخب تهران، شهرستان‌ها و مناطق آزاد در روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین ماه ۱۳۹۰ از ساعت ۹ الی ۱۳ مفتوح است.

 

مؤسسه اعتباری توسعه:

در راستای ارزش افزایی بیش تر و ارایه خدمات مطلوب بانکی برای مشتریان ، مدت زمان فعالیت شعب کلیه ی شعب تهران و شهرستان را از تاریخ 21 تا 25 اسفند از ساعت 8 تا 16:30 افزایش داد. این شعب در روز پنجشنبه 26 اسفند ماه از ساعت 8 صبح الی 14 و در روز شنبه 28 اسفند ماه از ساعت 8 الی 16:30 آماده ی ارائه خدمات بانکی هستند .


بر اساس این گزارش ، در ایام تعطیلات نوروزی نیز شعب مرکزی ، میدان مادر ، سعادت آباد ، جمهوری و باجه سبحان در تهران و شعب اصفهان ، مشهد ، شیراز ، تبریز ، ساری ، بابل در سراسر کشور از روز دوم تا چهارم فروردین از ساعت 9 الی 12 با کادری مجرب آماده ی پاسخ گویی و ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی می باشند .


همچنین شعبه کیش نیز از اول تا چهارم فروردین ماه از ساعت 10 الی 12 و 18 الی 20 جزء شعب کشیک می باشد .

 

بانک تات:

شعب کشیک در روز های سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه، دوم، سوم و چهارم فروردین ماه ۱۳۹۰ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم هستند.

 

بانک توسعه تعاون:

تمام شعب مرکزی بانک توسعه تعاون در مراکز استانها و سایر شعب منتخب بانک در روز جمعه بیست و هفتم سال جاری و روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین ماه یک هزار و سیصد و نود از ساعت 9 صبح الی 12 آماده ارائه هر گونه خدمات به مشتریان می باشند.


همچنین تعدادی از شعب بانک توسعه تعاون در شهر تهران و شهرستانهای استان تهران نیز طی تاریخ های یاد شده آماده ارائه خدمات به تعاونگران و سایر آحاد مردم هستند.


نحوه فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در کیش و قشم در روزهای پایانی سال جاری و تعطیلات رسمی نوروز 1390 مطابق با رویه اعلامی سازمان مناطق آزاد تجاری خواهد بود.

بانک سینا:

 107 شعبه کشیک این بانک در روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین 1390 از ساعت 9 الی 12 فعال بوده و نسبت به انجام عملیات دریافت و پرداخت بانکی به هموطنان اقدام خواهند نمود.
بر اساس این گزارش، اسامی 107 شعبه کشیک بانک سینا در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.sinabank.ir قابل مشاهده است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  2