عروس ـ خواهر شوهر، ورژن وایبری

این روزها موج نرم‌افزارهای ارتباطی تلفن همراه سبک زندگی و نوع ارتباطات همه افراد را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از مجله زندگی ایده آل – زینب رئوفی: این روزها موج نرم‌افزارهای ارتباطی تلفن همراه سبک زندگی و نوع ارتباطات همه افراد را تحت تاثیر قرار داده است. 

کافی است نگاهی به اطراف خود بیندازید تا افراد زیادی را ببینید که ساعت‌های زیادی از وقت خود را صرف حضور در این شبکه‌های اجتماعی می‌کنندT اما این ارتباطات مجازی هم مانند هر تکنولوژی دیگری در کنار مزایا و محاسن‌اش، معایبی دارد و گاه می‌تواند مشکلاتی را در روابط خویشاوندی ایجاد کند. 

بهزاد تریوه، روانشناس و مشاور خانواده به شما می‌گوید که چطور با رعایت اعتدال و داشتن مهارت‌‌های لازم می‌توانید این مسئله را به خوبی مدیریت و از ایجاد مشکلات پیشگیری کنید. 

دلخوری‌های دعوت مجازی

دعوت‌ کردن فامیل و تبریک به اقوام در شبکه‌های اجتماعی از مسائلی است که ممکن است گاهی در روابط شما دردسرساز شود. کار به جایی رسیده که بعضی افراد برای در ارتباط بودن با اعضای خانواده، اقوام و خویشاوندان و حتی دعوت‌ و تبریک مناسبت‌ها از این شبکه‌های ارتباطی استفاده می‌کنند  این احتمال وجود دارد که عده‌ای از اقوام که در این گروه‌ها عضو نیستند در دعوت‌ها از قلم بیفتند یا از روی عادت فراموش کنیم مناسبتی را از راهی دیگر به آنها تبریک بگوییم و دلخوری و گلایه پیش بیاید.
 

عروس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  9  =