کیفیت نمایشگر کدام گوشی بهتر است؟

شرکت Display Mate که همیشه به دلیل در نظر گرفتن دقیق‌ترین مسائل در آزمایش‌های فنی از اعتبار بالایی برخوردار است و آمارهای دقیقی از کیفیت صفحه نمایش‌های بهترین غول‌های فناوری را منتشر می‌کند چندی پیش اعلام کرد بهترین و با کیفیت‌ترین صفحه نمایش دنیا متعلق به iPhone 6 اپل است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت  Display Mate که همیشه به دلیل در نظر گرفتن دقیق‌ترین مسائل در آزمایش‌های فنی از اعتبار بالایی برخوردار است و آمارهای دقیقی از کیفیت صفحه نمایش‌های بهترین غول‌های فناوری را منتشر می‌کند چندی پیش اعلام کرد بهترین و با کیفیت‌ترین صفحه نمایش دنیا متعلق به  iPhone 6 اپل است.

ولی کمی بعد با رونمایی از  Galaxy Note 4 سامسونگ این آمارها تغییر کرد و پرچمدار کره‌ای، آیفون 6 را به دلیل  طیف رنگی و بالاترین دقت در تفکیک رنگ سفید و حتی در حالت نمایشی Photo Pro پشت سر گذاشت.

البته صفحه نمایش iPhone 6 هم به نوبه خود بهترین کیفیت را در نمایش مناظر طبیعی و همچنین تفکیک رنگ پوست انسان به ثبت رساند. در این دو زمینه، iPad Air 2 در مقام دوم ایستاد و iPhone 6 Plus هم رتبه سوم را به خود اختصاص داد و رتبه اول باز هم به Galaxy Note 4 رسید.
 

height=130

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  ⁄    =  3