پیروانی: می‌باختید دایی مقصر بود!

افشین پیروانی که یکی از منتقدان حمید درخشان بود حالا این برد را به سرمربی پرسپولیس تبریک می گوید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،، پیروانی در مورد دربی 79 می گوید: «بازی متعادلی بود اما پرسپولیس از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد و توانست دو گل به ثمر برساند و بازی را ببرد. به نظر من نیمکت پرسپولیس قوی تر از استقلال بود و بازیکنان بهتری در آن حضور داشتند. به همین خاطر دست کادر فنی پرسپولیس برای تعویض باز بود، درست برخلاف استقلال که نیمکت قدرتمندی نداشت.»

پیروانی در پاسخ به درخشان که مدعی شده دایی سهمی در این برد ندارد می گوید: «اگر می باختند و نتیجه نمی گرفتند که دایی مقصر بود و دنیا را روی سرش خراب می کردند. او این حرف را زده تا بگوید خیلی در این برد نقش داشته! البته مبارک درخشان باشد، تیم برده و همه ما پرسپولیسی ها خوشحال هستیم. ما مثل آقایان نیستیم که وقتی بیرون هستیم مدام علیه شان انتقاد کنیم! هر چند درخشان زیاد علیه ما مصاحبه می کرد اما من به او تبریک می گویم»

پیروانی در پایان می گوید: «استقلال را قوی ندیدم. البته آنها نیمه اول بهتر بازی کردند اما در نیم ساعت پایانی این پرسپولیس بود که سوار بازی شد. من حتی قبل از دربی هم مصاحبه کردم و گفتم با اینکه همه می گویند پرسپولیس نفر ندارد، مصدوم دارد، محروم و معیوب دارد اما می تواند استقلال را شکست بدهد. گفتم با همین تیم هم می شود استقلال را برد و دیدید که شد»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    به احتمال زیاد کور بودی ندیدی که اونا یک گل زدند و چارتا هم به تیر زدن
    و نیمه اول برنده به رختکن رفتن
    و بازیکنای تیم ملی را داشتند
    خیلی زور نزن دایی از خودش می تونه دفاع و تو نمی خواد ودتو گوشت تلخ دایی بکنی
    گه حرف نزنی هیچکس بهت نمی گه لالی
    این بفهمن

ارسال یک پاسخ

  +  15  =  24