نرخ سود ۹۰ تعیین نشد

جزئیات نشست شورای پول و اعتبار

عضو شورای پول و اعتبار با بیان جزئیات اصلی نشست عصر سه شنبه شورای پول و اعتبار گفت: بررسی بسته بانک مرکزی و تعیین نرخ سود بانکی به جلسات آینده موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سید کاظم دلخوش در گفتگو با خبرنگار مهر از جزئیات نشست عصر سه شنبه شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت: جلسه شورا در خصوص بررسی گزارش عملکردی بود که بانک مرکزی برای سال جاری ارائه کرد.

عضو شورای پول و اعتبار با بیان اینکه همچنین بحثهای مختلف دیگری در زمینه وضعیت سیستم بانکی در سال جاری ارائه شد اظهار داشت: هنوز شورای پول و اعتبار به سمت بررسی سیاست های پولی سال 90 و همچنین نرخ سود بانکی در سال آینده نرفته است.

دلخوش به ارائه گزارش وضعیت بورس اوراق بهادار، عملکرد انتشار اوراق مشارکت توسط شرکت های دولتی و غیردولتی و همچنین توزیع سپرده های بانکی اشاره کرد و افزود: همچنین گزارش عملکرد ماندگاری سپرده های بانکی، مقایسه بازار پول و سایر دارایی ها نیز درجلسه عصر سه شنبه بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش مهر، بسته اولیه اولیه سیاستی-نظارتی سال 90 بانک مرکزی برای نظام بانکی رونمایی شد که براساس آن، افزایش وام خرید مسکن به صورت مشروط و تعیین کف و سقف برای عقود مشارکتی پیش بینی شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  42  =  47