عملکرد شعب تهران مورد بررسی قرار گرفت

با حضور مدیرعامل بانک ایران زمین

دومین جلسه هم اندیشی روسای شعب استان تهران با حضور سید کمال سید علی مدیر عامل ، معاونین، مدیران و روسای شعب جهت بررسی عملکرد و میزان دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک‌ایران زمین؛ سید علی در ابتدای جلسه در خصوص مشکلات سیستم بانکی گفت: یکی از مشکلات سیستم بانکی مسائل مربوط به رکود اقتصاد کشور است که گریبان سیستم بانکی را گرفته و مشکل دیگر مسئله تحریم‌هاست که باعث افزایش معوقات سیستم بانکی شده است. در خصوص تحریم‌ها در ابتدا تصور بر این بود که بانک‌ایران زمین چون معاملات برون مرزی نداشته و جزء بانکهای در لیست تحریم نبوده، زیانی را متحمل نشده است، اما تحلیل‌های انجام شده نشان داد، بانک‌ایران زمین هم مانند سایر سیستم بانکی از این تحریم ها آسیب جدی دیده، بطوریکه حرکت رو به جلو ما را با دشواری‌های بسیاری مواجه کرده است.

سیدعلی در مورد رفع موانع موجود در بانک‌ایران زمین اظهار داشت: عمدترین مشکل این بانک ساختاری است که با تغییر از موسسه مولی‌الموحدین به بانک‌ایران زمین ایجاد شده و تأثیر به سزایی در امور پرسنلی، آموزشی، تبلیغاتی و بازاریابی این بانک داشته، که با تلاش همه جانبه در حال مرتفع شدن است.

مدیر عامل بانک‌ایران زمین رقابت امروز شبکه بانکی را بسیار حساس و فشرده دانست و اظهار داشت: کارهای بسیار بزرگی در بانک‌ایران زمین انجام شده است و آمارها نشان از حرکت رو به جلو ما در جذب منابع و رفع موانع دارد، اما کافی نیست، امروز نیاز داریم شعب ما فعالیت خود را بعنوان نیروهای پیشرو بیشتر کنند تا ما بتوانیم در رقابت با سایر بانک‌ها موفق تر عمل کنیم. وی در مورد بازاریابی و ارائه محصولات جدید گفت: همکاران ستاد تلاش فراوانی برای برنامه ریزی در حوزه‌های تجارت الکترونیک، بازاریابی و ارائه محصولات جدید جهت بالا بردن توان رقابتی بانک انجام داده‌اند که بزودی نتایج آنها مشخص خواهد شد.

مدیر عامل بانک ایران زمین تصریح کرد: زحمات بسیاری توسط کارکنان این بانک کشیده شده و سرعت جذب منابع ما خوب بوده است، اما همپا شدن با شبکه بانکی و مهم تر از آن حفظ موقعیت و حضور در بازار رقابت تلاش بیشتری را می طلبد. ایشان در خصوص راه اندازی فعالیت های ارزی اظهار داشت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در بانک مرکزی بزودی حوزه ارزی بانک ایران زمین فعال خواهد شد، که در اینصورت ضمن تکمیل فعالیتهای بانک گامی مهم در جهت خدمت رسانی به مشتریان این بانک برداشته خواهد شد.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیر عامل و معاونین ایشان برگزار و در محیطی دوستانه مشکلات بررسی و راه حل هایی ارائه شد و مباحثی همچون بازاریابی، آموزش پرسنل و رفع موانع جمع آوری منابع مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه تعدادی از شعب موفق بانک ایران زمین معرفی و هدایایی به آنان اهدا شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  4