کیتارو مشکل اخد ویزا برای ورود به ایران ندارد

تهیه کننده کنسرت کیتار، نوازنده و آهنگساز صاحب نام ژاپنی که قرارست از 23 تا 26 مهر در تهران کنسرت بگذارد، تاکید کرد که در صدور ویزای هنرمندان خارجی کنسرت با هیچ مشکلی مواجه نشده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر: تهیه کننده کنسرت کیتار، نوازنده و آهنگساز صاحب نام ژاپنی که قرارست از 23 تا 26 مهر در تهران کنسرت بگذارد، تاکید کرد که در صدور ویزای هنرمندان خارجی کنسرت با هیچ مشکلی مواجه نشده‌اند.

علی چراغعلی درباره جزییات برگزاری این کنسرت بین المللی در ایران گفت: پروژه برگزاری کنسرت کیتارو در ایران از پنج ماه گذشته کلید خورد و خوشبختانه در این مدت با وجود تمام دوستانی که از این ماجرا ناراحت بودند کارها با برنامه ریزی که وجود داشت انجام گرفت. کما اینکه در حوزه صدور ویزا ما از یک ماه گذشته موفق به دریافت ویزای کیتارو و هیات همراه او که متشکل از تکنیسن های نور، صحنه و صدا هستند، شدیم. البته در ترکیب گروه 11 نفره این هنرمند تغییراتی به وجود آمد که با همکاری خوب وزارت امور خارجه این موضوع نیز برطرف شد.

وی ادامه داد: اگر می بینیم که در صدور ویزای هنرمندان خارجی کنسرت حافظ ناظری مشکلاتی پیش آمد به نظر من به خاطر دیر اقدام کردن مسوولان برگزاری کنسرت برای صدور روادید از سوی وزارت امور خارجه بود که امیدوارم در آینده ای نزدیک این کنسرت نیز در وقت دیگری با هنرمندی حافظ ناظری و اعضای خارجی گروهش برگزار شود.
 

کیتارو
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  ⁄    =  11