انتقاد سرپرست استقلال از تعطیلی لیگ

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در انتقاد به تعطیلی 50 روزه رقابت های لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت های آسیا گفت: هیچ جای دنیا لیگ به این مدت تعطیل نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایرنا: میرشاد ماجدی عصر سه شنبه درباره تعطیلی 50 روزه لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت های آسیا افزود: این انتقاد همچنان وارد است و مربیان تیم ملی با نظر امیر قلعه نویی سرمربی استقلال موافق هستند و معتقدند در هیچ جای دنیا لیگ به این مدت تعطیل نمی شود اما این تعطیلی به صلاح دید کادر فنی تیم ملی و شرایط لیگ ایران باز می گردد.

وی درباره جلسه قلعه نویی با مربیان تیم ملی در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: جلسه بسیار خوبی بود و قلعه نویی از حضور مربیان تیم ملی در اردوی تیم های مختلف ابراز خوشحالی کرد و از اینکه در تمرین استقلال حضور یافتند، تشکر کرد.

سرپرست استقلال تهران اضافه کرد: نظر قلعه نویی این است که نگاه تیم ملی به لیگ و تیم ها باید دو طرفه باشد.

وی تصریح کرد: به اعتقاد قلعه نویی بیشتر مربیان لیگ برتری ایرانی و عاشق تیم ملی هستند و دوست دارند بازیکن به تیم ملی بدهند به شرطی که به تیم شان آسیبی نرسد.

ماجدی ادامه داد: ارزیابی من از نشست مشترک مربیان تیم ملی و کادر فنی استقلال مثبت بود و امیدواریم این روابط ادامه یابد تا لیگ پویا داشته باشیم.

وی یادآور شد: استقلال چند بازیکن خود را در اختیار تیم ملی قرار داده و مربیان تیم ملی از گشاده دستی استقلال در دادن بازیکن به تیم ملی، ابراز خوشحالی کردند.

ماجدی درباره علی کریمی نیز گفت: کریمی بازیکن بزرگی بود و سال ها برای تیم ملی و تیم های باشگاهی خود زحمت کشید و به فوتبال ما خیلی کمک کرده و امروز به عنوان مربی در کنار تیم ملی است.

وی افزود: علی کریمی با قبول مسئولیت مربیگری در تیم ملی علاقه خود را به این حرفه نشان داد و امیدوارم در کار خود موفق باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  −    =  86