گوگل برای جبران بی‌انگیزگی کاربران یوتیوب دست به جیب می‌شود

با افزایش تعداد سایت‌های به اشتراک گذاری ویدیو

با توجه به افزایش تعداد سایت‌های به اشتراک گذاری ویدیو، گوگل برای جلوگیری از نزول یوتیوب قصد دارد به تولیدکنندگان محتوا در این سایت مبالغی بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از موبایل تور، گوگل برای تامین مالی این طرح خود مشکلی نخواهد داشت. زیرا در حال حاضر قبل از پخش بسیاری از ویدیوهای این سایت پیام‌های تبلیغاتی برای کاربران پخش می کند.

بر اساس آمار موجود ماهانه یک میلیارد بازدیدکننده به این سایت به اشتراک گذاری ویدیو سر می‌زنند و میزان زمانی که این افراد در یوتیوب صرف می‌کنند سالانه 50 درصد افزایش می یابد.این شرکت قبلا هم 100 میلیون دلار صرف تبلیغات و بازاریابی برای یوتیوب کرده بود.

گوگل برای ترغیب کاربران به تولید محتوا برای نمایش در یوتیوب استودیوهای کوچکی را در لس آنجلس، لندن و توکیو برپا کرده و علاقمندان با حضور در آنها می توانند به رایگان از تجهیزات فیلم برداری و دیگر پشتیبانی های ضروری بهره‌مند شوند.

قرار است تبلیغات برای جذب علاقمندان به تولید محتوای ویدیویی به غیر از آمریکا در فرانسه، انگلیس، آلمان و برزیل صورت گرفته و کشورهای دیگری نیز در آینده به این فهرست افزوده شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  −  51  =