مصاحبه با مرد مرموز فوتبال ایران

جادوگر یا روانشناس؟ گفتگو با مرد مرموزی را بخوانیدکه ادعا می کند مشتری هایش بسیاری از ملی پوشان و 10 مربی لیگ برتری اند.

هفته نامه تماشاگران امروز مشهورترین فردی است که در فوتبال ایران به جادوگر شهرت دارد اما وقتی با خودش حرف می زنید و او را جادوگر صدا کنید، ناراحت می شود؛ برای گفتگو با ما دو شرط داشت، یکی اینکه او را جادوگر معرفی نکنیم و دیگری اینکه نام فوتبالیست هایی که از او کمک خواستند را نپرسیم.

رد پای او در بسیاری از اتفاقات سال های اخیر فوتبال ایران دیده می شود و خودش در میانه های مصاحبه تلویحا از ارتباطش با یک دروازه بان مشهور پرده برداشت. با اینکه او نامی از آقای گلر نیاورد اما همه می توانند نام این ستاره را حدس بزنند.

مصاحبه ما با فرشید گرائیلی است. در قائمشهر همه او را می شناسند. شایعه است کلی از ستاره های فوتبال ایران با او تماس دارند و از او کمک می خواهند. حتی شنیده می شود شهردار یکی از شهرهای بزرگ ایران هر چند ماه یک بار به قائمشهر می رود و از او کمک می گیرد اما او چه نوع کمکی به دیگران می کند؟ این گفتگو را بخوانید تا متوجه شوید آقای ف.گ چه تاثیری در فوتبال ایران دارد.

شما خودتان را معرفی می کنید آقای گرائیلی؟ متولد چه سالی هستید؟

– این حرف را ول کن. سوالت را بپرس. تو دلی سوالت را بپرس، من هم دلی جواب می دهم.

سوال دلی بپرسم؟ یعنی چی؟

– آره دیگر. آن چیزی را که ته دلت هست، بپرس، نترس.

شایعه است که شما به بازیکنان فوتبال و تیم های فوتبال کمک می کنید. حتی در جاهایی از شما به عنوان جادوگر فوتبال ایران نام می برند. حتما خودتان هم شنیده اید. به شما زنگ زدیم تا ببینیم خودتان موضوع را تایید می کنید؟

– بله.

شما چطور به تیم های فوتبال کمک می کنید؟ با جادو؟

– نه عزیزم. اگر شما معتقد باشید می توانید از قرآن کمک بگیرید. برای مثال می گویم، شما تا حالا نشنیده اید که بزرگان دین در فلان جنگ دعا کرد و پیروز شد.

اما شما که بزرگان دین نیستید.

– نه، من این حرف را نزدم. من در حد وسع خودم به دیگران کمک می کنم. در نهج البلاغه و مفاتیح الجنان نوشته شده که کدام آیه به چه چیزی کمک می کند.
 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄    =  5