هدف طلایی فروش بیمه عمر در سال جاری ۲۰ همت است

معاون فنی بیمه ایران :

هدف طلایی فروش بیمه عمر در سال جاری ۲۰ همت،بیمه درمان و اتومبیل ۶۵ همت و سایر رشته ها ۲۸ همت می باشد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بیمه ایران “فرهاد پرتوی “روز چهارشنبه در همایش همدلی برای موفقیت،برگزاری جلسات مستمر با کارکنان و نمایندگان، بسیج کلیه لایه های شرکت برای دستیابی به هدف مشترک ،بررسی بازخوردها و مقایسه آمارها و فعال شدن کمیته های فروش را از اقدامات لازم برای دستیابی به اهداف عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد:طرح سامن ،طرح حامی ،طرح اصناف ،طرح بیمه مسوولیت هیات مدیره و بیمه مسوولیت فرهنگ از جمله طرح های قابل شناسایی در بازارهای بالقوه می باشد.
معاون فنی بیمه ایران خاطر نشان۷ کرد :باید برنامه ریزی جدی و موثر در زمینه فروش بیمه های زندگی و حفظ بیمه گزاران فعلی صورت پذیرد.
پرتوی همچنین خواستار نظارت جدی و مستمر بر عملکرد ارزیابان خسارت اتومبیل ،نظارت سیستمی و حضوری و شناسایی بیمه گزاران،نمایندگان و شعب زیانده ،شناسایی ریسکهای پرخطر و توسعه ارایه خدمات به زیاندیدگان از طریق سامانه بیمه ایران من ،شبکه فروش و راهور در مدیریت بیمه های اتومبیل شد.
این مسئول همچنین کنترل و نظارت مستمر بر عملکرد واحدهای اجرایی و بررسی و نظارت قراردادهای با ضریب خسارت بالا را از اقدامات در حوزه مدیریت بیمه های اشخاص عنوان کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  81  =  89