اولویت‌بندی ورود کالاها برای همیشه ثابت نخواهد ماند

معاون کل سازمان توسعه تجارت تاکید کرد: اولویت‌بندی کالاها برای ورود به کشور برای همیشه ثابت نخواهد بود. سازمان توسعه تجارت پس از تحولات ارزی اخیر کالاهای وارداتی را اولویت‌بندی کرده و در یک مرحله نیز در این اولویت‌بندی تجدید نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک کیومرث فتح‌الله کرمانشاهی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که مسوولان بانک مرکزی و سازمان توسعه تجارت پس از بررسی تحولات اخیر به این نتیجه رسیدند که کالاهای وارداتی باید اولویت‌بندی شوند، گفت: با شرایط کنونی کشور اولویت‌بندی فعلی به نظر درست‌ترین حالت ممکن است.

او ادامه داد: البته این به آن معنی نیست که اولویت‌بندی کنونی تا ابد به همین شکل باقی بماند، بلکه بسته به شرایط کشور و نوع کالاهای ضروری ممکن است اولویت‌بندی‌ها تغییر کند.

کرمانشاه با بیان این‌که فعلا اولویت‌بندی‌ها به شکل کنون ثابت می‌ماند، گفت: براین اساس هم‌چنان کالاهای اولویت‌ یک و بخشی از کالاهای اولویت 2 که مربوط به دارو است، ارز مرجع می‌گیرند و کالاهای تا اولویت 8 نیز ارز مبادله‌ای دریافت می‌کند.

 سازمان توسعه تجارت پس از تحولات ارزی اخیر کالاهای وارداتی را اولویت‌بندی کرده و در یک مرحله نیز در این اولویت‌بندی تجدید نظر کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1