کانون توجه در بانکداری امروز، مشتری و نیازهای اوست

مديرعامل بانک رفاه:

مدیرعامل بانک رفاه در نشستی با کارکنان دانشجو و فارغ التحصيل مقطع دكتري این بانک، گفت: اولويت اصلی باید رسیدگی به دغدغه مشتريان و نيازهاي آنها باشد. كانون توجه، مشتري و نيازهاي اوست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، دکتر محمدعلی سهمانی با بیان این مطالب، افزود: هنگام مراجعه مشتري به شعبه بايد تمامي نيازهاي پولي، مالي، سرمايه گذاري و مشاوره ای او به صورت كامل برطرف شود.
مديرعامل بانک رفاه در ادامه برخی از چالش های موجود در نظام بانکی را مورد  اشاره قرار داد و اظهار داشت: وجود طيف متنوع مشتريان و مخاطبان نظام بانكي و ضرورت تعريف و ارائه خدمات مورد نياز آنها يكي از موضوعات مهم و از چالش هاي نظام بانكي است. نظام بانكي و از جمله بانك رفاه بايد بتواند با طبقه بندي درست مشتريان، خدمات مورد نياز هر بخش را طراحي و ارائه كند.
دكتر سهماني ساختار و مدل كسب و كار بانك ها و از جمله بانك رفاه را ديگر چالش موجود عنوان كرد و يادآور شد: بايد ساختار بانك‌ها از جمله بانك رفاه مشتري محور باشد.
وی با اشاره به حساسيت ويژه صنعت بانكداري و رقابت فزاينده در اين صنعت، خاطر نشان ساخت، براي ارتقا و تعالي خود و همچنين توفيق بيشتر در خدمت رساني به ذي نفعان بايد از فن آوري‌هاي نوين، علوم جديد و همچنين کارکنان دانشی نهایت استفاده را ببريم.
مدیرعامل بانک رفاه در ادامه خاطرنشان ساخت: سرمایه‌های فکری مزیت رقابتی بانک هستند. بايد بتوانيم از این ظرفيت ارزشمند بانك به بهترين شكل ممكن استفاده كنيم.
دکتر سهمانی بابیان اینکه دستاوردهاي بانك رفاه طي سال‌هاي اخير قابل توجه بوده، گفت: در شريط رقابتي امروز، بانك رفاه بيش از گذشته نيازمند حمايت کارکنان فرهيخته و با دانش خود است.
مدیرعامل بانک رفاه یادآور شد:نتايج آموزش و پژوهش‌ها در بانك بايد خروجي مطلوبي در قالب محصولات نوين، طرح هاي خلاقانه و خدمات موردنياز مشتريان باشد. زماني آموزش و پژوهش داراي اثر بخشي است كه وارد چرخه عملياتي بانك شود.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  ⁄    =  8